Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılBana herkesin içinde söylemek yapmacık geliyor. Bir daha seni seviyorum diyerek sevgi anlatılmaz ki. Yaptıklarınla anlatılır hareketlerinle anlatılır. Bana seni seviyorum demesin ama bana değer verdiğini göstersin. Benim için bir şey yapsın bana ağzıyla söylemesin. İçten gelerek yapmak ayrı ağzıyla söylemek ayrı. Bazı şeyler lafta kalır ama yapılanlar unutulmaz.
28 Yorumla- 1 yıl
Ya bıraaak
- 1 yıl
Ne bırak. Öyle valla. Hiç aramam öyle şeyleri
- 1 yıl
Yapmacıkmış, ruhunuz ölmüş bea
- 1 yıl
Offf lisedeyken de demedim. O zaman da beklemedim kimseden. Diyorum ya değer vermesi daha önemli.
- 1 yıl
İyi be! O zaman ölmüş o zaman😅
- 1 yıl
Şekil vallahi değer vermek daha önemli ya. Ne çok seni seviyorum deyip de 2 ay sonra ayrılan evlilikler gördüm.
- 1 yıl
Ee o da önemli zaten. Değer veriyorsan, seviyorsan dillendirmeli bu
- 1 yıl
Bilmiyorum 🤷
En İyi Cevaplar
Ben derim ama her erkek aynı değil her kadının aynı olmadığı gibi demiyosa sebepleri vardır arkadaşları dalga geçer (Kılıbık vs) diye diyemiyor olabilir birde bunu sadece erkekten beklemeyin ilişki iki kişi arasında olur o yüzden sizinde erkekler için bişey yapmanız gerek her şey karşılıklı bunuda ne zaman desem niye siz prensesmisiniz diyolar bunun prensesliklede alakası yok ama bu tamamen eşitlikle alakalı ama bazı kadınlar sadece kendileri ilgi istiyoru sende çok baskıcı ya da hep ilgi bekleyen ama onun hiç bişey yapmayan biriysen seni seviyorum demeyebilir bi sürü nedeni daha varda hepsini yazamam şimdi
20 Yorumla
1 yılSoruya bak.. 😂 Bir saat önce sorulsa; ne alakası var, bal gibi olur derdim ama şimdi olmaz, mümkün değil diyorum.. Ben yandım herkes yansın.. 😄
18 Yorumla- 1 yıl
ahah yandın mı sen :D nolmuşkine napmışımkine
- 1 yıl
Çizilen karizmayı nasıl toparlayacağım ben, onu düşünüyorum.. 😄
- 1 yıl
‘Çay geldi mi?’ sorusunun ardına yapıştırdın öyle :D kimsenin ruhu duymamıştır djdj
- 1 yıl
Çünkü ortam çok sessizdi.. Nefes alsam duyulurdu yani.. Mecburen farklı bir şey çıktı ağzımdan, sonra malum cümle... 😄
- 1 yıl
Gerçekten hayatımıza aldığımız insanlar bu kadar çıldırmış olmamalılar :D konuşayım kendisiyle bir daha zorlamasın seni
- 1 yıl
Hayır korktuğum konu şu; bir sonraki aşamada neler var acaba.. 😄
- 1 yıl
Teşekkür ederim hasta pandam.. 😄
- 1 yıl
Rica ederim 😕🖤
- Aşk İlişkileri konusunda 716 cevap paylaştı.
1 yılSeven erkek sevdiğini kimseden çekinmeden haykırır. Yetiştirme tarzı öyle falan diye kandırmayın kendinizi sonra bu çekiniyorum diyen erkekler aldatınca görün bir de onları neler neler yapıyorlar o kadına
11 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum ☝️
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Bence sevgisine sahip çıkan bir erkek candır 💖! Başkalarının yanında "Seni seviyorum" diyemeyen biri biraz soğuk davranıyor gibi hissedilebilir. Tabii ki herkesin farklı çekinceleri ve sınırları var ama aşk dediğin paylaşılmalı, saklanmamalı!
Ben sevgilimle herkesin içinde "Aşkıııım!" diye şımarıklık yaparım, utanmam 😍. Sen sevgini dışa vuruyor musun, yoksa daha mı temkinlisin? 😊13 Yorumla- 1 yıl
Temkinli değilim, söyleyecek mecbur 😅
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılHahaa tam da benim kafa! 😅 Aşk açık olmalı tabii ki, saklanır mı hiç! 💃✨ "Söyleyecek mecbur" tripleri de candır bu arada, helal olsun sana! 😂👏
- 1 yıl
Teşekkürler aşko 😅
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
41
Cevap
50Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
s 1 yılSeni seviyorum cümlesine "bende" diye cevap verince bile istemsiz suratım düşüyorken başkalarının yanında "seni seviyorum" demiyorsa bilmiyorum ya takılırdım yani. Çok da lafı evirip çevirmeyeyim. Söylemiyorsa söylettiririzzz😂
12 Yorumla- 1 yıl
Seni seviyorum’a teşekkür eden de var hdjds
- 1 yıl
😂 😂 😂
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Show erkeği istemem, bana bu kelimelerle gelmesine gerek yok toplum içerisindeki hareketleri bakislari düşünüş gösterdiği nezaket ve tutum bunu gostericektir. Bunu show haline getirip wp statuslerde bile canım ailem/sevgilim/aşkım diyenlerin neler neler çevirdiğini gördük biz aman kalsın :))
36 Yorumla- 1 yıl
Neler çevirmişler? 😅 aksi şekilde davranışlar sergileyenlerin de bir şeyler çevirebileceği gerçeği daha fazlayken djjf
- 1 yıl
Ben şüpheci biriyimdir bana onu desede demesede şüphe duyabilirim zaten. Ama o kelime çıktıktan sonra ve farklı davranış gördüğünde ama sen bana bunu demiştin olayı olucaktir hani yediğin kazık daha büyük gorunucek daha düşüş yasicaksin o yüzden kendimi yükseltmeye gerek yok.
Eski evimde bir komşu kız arkadaşım vardı o da balık burcu sever böyle gösteriş showlari.. tabi herkes aynı olmak zorunda değil evlendiler hep wp ye durum atardi aşkım bocugum vs. Oglanda kıskanıyor bunu hatta öyle ki mahalledeki diğer kadinlarla bile konuşmak yok diyor (sonra öğreniyoruz ki komşular oğlanın dolaştığı kızları bir iki defa görmüşler. Kıza gitmesin diye adam kıskanma adı altında kadını kisitlior kızda sevinior ahh beni gözünden kıskanıyor olayi) artık kumar mi dersin, kendi yatağında aldatma mi dersin bir sürü şey yaptı bir cocukla kız kaldı boşandılar. Simdi yine evlendi :)) show a devam ama bence gereksiz bu tarz şeyler biz bu olayları seyredenler dioruz hani seviodu? Güzel sevmiş :)))) - 1 yıl
Ben buna şov olarak bakmıyorum. Zaten normalde de seni seviyorum diyoruzdur birbirimize, yanında biri var diye çekinip ‘şimdi söyleyemem biri var burda’ bahanesi olmamalı. Şov dediğin senin yazdıkların, sadece millete karşı öyleyse, yani birilerine nispeten söyleniyorsa, haklısın. Bu kıskancım ben deyip, dibine kadar kısıtlayan erkeklerin hamurunda var zaten bu. Sevgilisini/eşini kısıtlayıp kendi her haltı yer. Gel gör ki, bunlar tamamen karakter meselesi, sevgisini belli eden de, etmeyen de aldatabilir. Hepsinin örneği var
- 1 yıl
Seni seviyorum daki "sen" öznesi karsiyi ve tek kişiyi ilgilendirir toplumu değil, ben bunu sosyal medyada haykiranlara anlam veremiyorum bunun cekinmekle alakası yok eğer bir durum gerektirirse o ortamda ve ağızdan çıkarsa ok ama durduk yere seni seviyorum demek bir ortamda bence bir show 3. Kişileri ilgilendirmeyen bir şey gereksiz buluorum. Ayrıca sozlere değil davranışa bakarım ben. Iltifatı da seven gerçekçi bulan biri deilim ben o yüzden bu tarz yüzeysel davranışlar beni etkilemior etkileyenleri Shakespeare lariyla mutluluklar dilerim :)))
- 1 yıl
Sosyal medyada haykıranları, haykırmayanlar anlamaz zaten. Gizleyecek saklayacak başka ilişki’leri varsa tabii, dolayısıyla sosyal medyada da hayatında biri olduğunu veya hissettiklerini dışa vurmaya çekinenler olabilir. Bana da kesinlikle bu ters. Sevgilimin adı yazıyordu instada, herifin teki görmüş ‘adı gitmiş kendi de mi gitti’ diyordu mesela. Kimsenin gözüne sokmaya gerek yoksa da, böyle tatlı jestler yapılabilir. Birinin yanında ‘seni seviyorum’ dediği için oradaki ‘sen’ ‘özel olmaktan çıkmıyor.
1 yılBelki çekingen bir tiptir. Özellikle ortamda ileri yaşlı insanlar var ise saygıdan ötürü de dillendirmek istemiyor olabilir. Büyükler yadırgar bu tip şeyleri genelde. Ben sorun etmem bu duruşunu ama buz gibi de durmamalı. Mesafeyi fazla tutarsa sıkıntı yaşarız.
16 Yorumla- 1 yıl
Büyükleri de biz alıştıralım böyle şeylere, herkes sevdiğine sevdiğini söylesin canım aaa
- 1 yıl
Tamam söyleyelim. Söylemeyeni de kürekle kovalayalım madem ashsh
- 1 yıl
Niye kovaladınız? -Sevdiğine sevdiğini söylememiş, utanmış çekinmiş hakim bey amca
- 1 yıl
Çok haklıca bir sebep ama lütfen
- 1 yıl
Aklın yolu işte 😂
- 1 yıl
😅😅
Olmaz tabi ki "seni seviyorum" diye barım barım bağırmalı yoksa napayım öyle sevgiliyi, toplum içinde diyecek ki duyan duymayana iletsin🤣
12 Yorumla- 1 yıl
Soranlara sormayanlara da hdjs
- Aşk İlişkileri konusunda 914 cevap paylaştı.
1 yılBir halt olmaz sevgi gizlenerek utanılacak bir şey mi ksine sevdiğim insan onore olsun diye başkalarının yanında daha da belli ederim ama bunu gösteriş anlamında demiyorum ama sevgilime verdiğim değeri görüp onlarda aynı saygıyı sevgiyi göstersinler diye çünkü seviyorsam hakediyordur herşeyin en iyisini
10 Yorumla Yani o an gerekiyorsa ve iyi hissettirecek ise seni seviyorumdan bile fazlası yapılmalıdır. İnsanın sevdiğini yüceltmesi özel hissettirmesi. Özel olduğunu başkalarınında görmesi, hayatının merkezinde olduğunu bildirmesi bence çok güzel ki bunu yapanın ruhu bile bundan zevk alır
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u 1 yılBaşkalarının yanında bir şeyler ispatlar gibi girişimlerde bulunmasına gerek yok.
Ama aramızda öyle bir an gelişmiştir, söylenmesi gerekiyordur, o zaman söylesin kimse yokmuşcasına çekinmesin.25 Yorumla- 1 yıl
Hayır var var var. İspat değil ki o 😂
- 1 yıl
Benim için yok çiçeğim
Kelimeler benim için bir şey ifade etmiyor bana eylemler gerek - 1 yıl
Hayır aşkım bu da gösterme eylemi ya 😅 az romantik ol
- 1 yıl
Ben odunum çiçeğim bunu biliyor olmalıydın 😂
- 1 yıl
😁 yerim
1 yılBaskalarinin yaninda soyleyip soylemesinin pekte onemi yok benim icin benim icin onemli olan agziyla soylemesi degil davranislariyla hissettirmesi
15 Yorumla- 1 yıl
O ayrı bu ayrı canım ya hdjda
- 1 yıl
Kendi bilir ya soylemek istemzse soylemesinn😅
- 1 yıl
Ne demek kendi bilir ya :D söyleyecek mecbur
- 1 yıl
Soylesin be hatta cami minaresine cikip anons etsinn😂😂
- 1 yıl
Çoksel fikir :D
- Aşk İlişkileri konusunda 871 cevap paylaştı.
1 yılO ne alaka onu diyemez ise bende birini bulur buda sevgilim efendim diye takdim ederdim yanında dinsizin hakkından imansız gelir napcan😂
11 Yorumla- 1 yıl
Ahaha bu adam he bak bu adam beni seviyormuş, deriz hdfjsj
1 yılOlmaması gerekiyor ama hiç sevdiğini söylemeyen erkeklere ömür veren hanımlar var
14 Yorumla- 1 yıl
Delirmişler
- 1 yıl
Maalesef delirmişler ki nasıl delirmişler
- 1 yıl
Sevgi kırıntısı peşindeler, yarım ekmek arasına razılar
- 1 yıl
Maalesef burada da iş ailede bitiyor işte kara cahil kızlarım ailesinden sevgi görmüyor başka yerlerde sevgi arıyor bu da ya ömürlerini tüketiyor ya da direkt vahşice öldürülmelerine sebep oluyor
Seni sevmiyorum da desin mi aynı zamanda apla? Ayrılık olacaksa
16 Yorumla- 1 yıl
Keyfi bilir 😅
- 1 yıl
eee öyle bir durumda bağıra çağıra söyleniyorsa, sevdiğini de söyleyebilmeli insan
- 1 yıl
Söyleyebilir
1 yılÖyle olur mu balkona çıkıp herkese hey ben bu kızı seviyorum demeli
11 Yorumla- 1 yıl
Balkon yoksa dama çıkmalı kdfj
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
10 ayHerkesin içinde demesin tabi yapmacık falan zaten bir kere seni seviyorum dedikten sonra sevmiyorum demeyene kadar seviyordur ne o öyle saniye bir durum bildirimi yapmaya
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılBen kadınıma her yerde seni seviyorum derim
Bunada kimse engel olamaz.
Ama kimseyi sevmiyorum kadınımda yok o yüzden böyle şeyler düşünmüyorum
Banane beya 😂😂😂😂10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Sevgili değilde eşim olduğunu düşünür isem ben istemem zaten insanların önünde demeye gerek yok kendi aramızda olabilir böyle şeyler diye biliriz ila ki insanlara göstermek zorunda değiliz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 383 cevap paylaştı. Bazıları utangaç olabiliyor, benim babam da insanların yanında anneme sevgisini dile getirmez pek ama aile içindeyken anneme karşı bambaşka romantik bir adama dönüşüyor.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
1 yılBir sevdiğim olsa da diyebilsem. Ancak sevdiğimi söyleyecek bir kız hayatımda yok. Yoksa söylemekten hiç çekinmem. İnsan sevgisine sahip çıkarak söylemeli. Zira hayat kısa. Bugün varız yarın yokuz.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılSevdiğine sevdiğini söylemek için başkalarından utanan erkekten bi bk olmaz. Ne çekinecem başkasından, adam alıp örnek alsın o da partnerine sevdiğini söylesin...
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
1 yılOlmaz.
Şefkat ve hayranlıkla baksın, bakarken gülümsesin ve sevdiğini söylesin ki millet çatır çatır çatlasın.20 Yorumla Olmaz seven insan her an her yerde söyler çekinip söylemeyen adamım sevgisinden şüphe ederim ben
10 Yorumla
1 yılBaşkalarının yaninda söyleyip bunu hissettirmesi gerek 🤷 fazla ağırbaşlı insanlar için değişir ama, mahrem olarak görebilir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Genel olarak çekingense söylemeyebilir ama her lafa atlayan bir sosyal kelebekse seni seviyorum da desin bi zahmet
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılYani büyüklerinin yanında söylememesini normal karşılarım ama dışarıda falan söylemezse bozulurum
11 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum ☝️
Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Olur neden olmasın çekingen olmak bence normal ❤️
10 Yorumla
1 yılZaten genelde seni seviyorum demekte zorlanır erkekler bide başkalarının yanında nasıl söylesinler ablası
11 Yorumla- 1 yıl
Söyleyen söylüyor ablası
Olmaz , terkedin gitsin, seven sevdigini soylemeli...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılOluyor evleniyorsunda falan ama sonuc mutsuzluk. Cok seviyor da zaten o tipler ama mutlu edemiyorlae bir kadini. 2 super anlasan kanka gibi takilirsiniz en fazla
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 862 cevap paylaştı. Olabilirde olmayabirde. Pek bilemedim kısacası
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı.
1 yılOlmaz her halde. Öyle biriyle vaktimi harcamam.
10 Yorumla Bence de demesin erkek adam sadece evinde gösterir kendisini
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Olmaz, sevgisini hal ve hareketlerine belirtebilir
10 Yorumla
1 yılAksine sevgisini her yerde dile getirmeli erkek de kadın da
10 Yorumla
1 yılDiyemem özel baş başa kaldığımda istediğimi söylerim ama millet içinde olmaz
10 YorumlaOlmaz. Seven insan sokak ortasında da bagırır
10 Yorumla
1 yılÖzellikle büyüklerin yanında söylenmez bizde.
10 YorumlaOlur valla ben herkesin yanında yawrum aşkım derim onlara ne, 😂😂
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yıleğer gösterebiliyor ama söyleyemiyorsa olur. ikisi de yoksa olmaz.
10 Yorumla
1 yılben cok severim cool tipleri. az konusurlar ama konustuklarinda siir ya da masal gibi gelir. bence erkekte mimikler ve bakislar cok onemli. boyle hemen sarilasin basina gogsune koyasin gelir. :)
10 YorumlaUtaniyo veya kendini kabadayı gibi gösteriyo olabilir bunu fazla sorun etmem ama sevgisini belli etmiyorsa da ayılırım
10 YorumlaOlmaz ya aşkını haykırmalı herkese 😂
14 Yorumla- 1 yıl
Pankart açtırıp dolaştırılmalı :D
- 1 yıl
Hiçte ağır değil güzel fikir 👌😂
1 yılBal gibi de olur. Erkek adam uluorta seni seviyorum demez.
03 Yorumla- 1 yıl
Olmaz, diyebilir. Bunun adamlıkla falan ne alakası var
- 1 yıl
Prenseslikle alakası oluyor. Sonra erkek kalmadı deyip isyan ediyorsunuz.
- 1 yıl
Hayır prenseslikle uzaktan yakından alakalı değil. Adamlıktır bu bizim gözümüzde.
belki aile buyuklerinden cekinir ben cekinirim ama arkadaş ortamında dışarda çekinmemeli bence
00 Yorumla
1 yılBence de olmamalı... Ama ortalıkta romantik romantik de takılmasın tabi biraz ağırlığı olsun bence yani 😅
00 Yorumla
1 yılBenim ona bakışlarım bile yeterdi ama kendi o sevgiye layık biri değişmiş.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 819 cevap paylaştı. Sevgi söylenmez
Sevilen ile yaşanır10 Yorumla
1 yılSeven sevdiğini rahatlıkla haykırmalı
10 Yorumla
1 yılOlmaz olmamalı
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
1 yılOlmaz bu çok itici gelir.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 303 cevap paylaştı.
1 yılOlmaz. Sigma görünümlü pisirik model bu
10 Yorumla
1 yılAskimi baskalarinin yaninda yasamam
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılÖyle erkekten bostana iyi korkuluk olur.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
1 yılOlmaz. Tekmeyi vurmak lazım
10 Yorumla
1 yılReklama gerek yok demesin.
10 YorumlaNiye olmaz bal gibide olur
10 Yorumla
1 yıldarlayan kadından olmaz.
14 Yorumla- 1 yıl
Darlamak?
- 1 yıl
yapmak istemediği şeyi sürekli isteyen özgürlüğünü elinden alırmışçasına kısıtlayan vs.
- 1 yıl
Tamam da soruyla alakası yok ki
- 1 yıl
Erkek için sordun ben kadın olanlar için cevap verdim.
Aşk İlişkileri konusunda 332 cevap paylaştı. Hiç bir zaman çekinmedim. Çekinmem
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,6b cevap paylaştı. Ben diyodum yalarum yudarım da diyodum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOlması gerekir ya ")
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılAdam olur orasi kesin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılOlmaz
10 Yorumla - Devamını Gör (31)
Devamını Gör(76)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Başkalarının yanında sevgilisine ‘seni seviyorum’ demekten çekinen erkekten olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 