Hiç sevilmemiş olup ilk sevilene gönlünü vermek.. ne kadar doğru?

karşı taraf çok anlayışlı ve sizi gerçekten çok seviyorsa bunu yapmak doğru değil midir? hem güzel de buluyorum.. ama içimde bi yanım acabalar diyip duruyor.. çünkü normalde pek bakmayacağım bi tipi vardı.. benim tarzım değildi.. ama güzel de buluyorum.. çözemedim. sanırım bu yaşa gelinceye kadar ilkkez bende bi kız tarafından sevilince ne yapacağımı bilemedim. hoşuma gitti.

Hiç sevilmemiş olup ilk sevilene gönlünü vermek.. ne kadar doğru?
Cevapla