Eşim “eskiden” sevdiğini söylediği kızla fotoğraflarını saklamış?

Herkese merhaba. İşin içinden çıkamadım size danışmam istedim buraya ilk kez soru soruyorum. Nişanlımla çok kötü bir ayrılık sonrası 2 yıl sonra tekrar barıştık ve 1 ay önce evlendik. Eşim bana ilk tanıştığımızda önceden çok sevmiş olduğu bir kız olduğunu, onun için çok çabaladığını ancak kızın kendisini istemediğini anlatmıştı. Biz nişan sonrası ayrıldıktan 1 ay sonra ise bu kıza tekrar yazmış. Uzaktalar ancak Sürekli yanına gitmiş ve sevgisini kazanabilmek için hediyeler güzel cümleler her şeyi yapmış onun için ağlamış vs. Ancak olmamış. Biz evlenmeden önce de bana ona dair hiçbir şey hissetmediğini artık sevmediğini söyledi. Son olarak Biz 8 ağustosta barışma kararı aldık ve 2 eylülde ailesiyle tekrar yüzük takmak için evimize geldiler. Bugün ise bir şekilde eşimin 29 Ağustos tarihinde yani yüzük takılmadan 3-4 gün önce o kızla olan cep telefonundaki fotoğrafları bir hafıza kartına aktararak sakladığını öğrendim. Kartı balayımızdan sonra kırdığını söylüyor tüm inancım bitti ve çok mutsuzum. Sizce ne yapmalıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Akıl verebilecek var mı?
Güncellemeler
1 yıl
Boşanmaya karar verdim teşekkürler herkese
Eşim “eskiden” sevdiğini söylediği kızla fotoğraflarını saklamış?
Cevapla