Düşünün; aşırı yorucu bir gün geçirmişsiniz ve sevgiliniz sizden uyumamanızı istiyor. Onu kırmayıp zorda olsa uyumayıp konuşur muydunuz yoksa uyur muydunuz?
Gece “uyuma konuşalım” diyen sevgiliye ne cevap verirdiniz?

Düşünün; aşırı yorucu bir gün geçirmişsiniz ve sevgiliniz sizden uyumamanızı istiyor. Onu kırmayıp zorda olsa uyumayıp konuşur muydunuz yoksa uyur muydunuz?
Gece “uyuma konuşalım” diyen sevgiliye ne cevap verirdiniz?

Ona derdim ki: YAT ZIBA... yok şakaydı :D
Yorgun olsam bile onunla kısık sesle konuşmak yorgunluğumu alırdı biraz. Sonra kendimizi sohbete o kadar kaptırırdık ki ikimizden biri en sonunda sızardı. Sabah uyandığımızda da yatak suratımızla uyanırdık :D Söyleyince garip geliyor ama deneyim etmek isterdim ya.
Sevgili değilde eş için yanımdaysa uyanık tutmayı başarırsa uyumam. Ama telefondan konuşuyorsak adı gibi biliyordurki ben amuda kalksam yine uyuyakalırım. Önemli bişey olmadıkça. Uykumdan feda edemicek birisi değilim fakat bir derdi yoksa uyuyakalırım
Sevgilinin "uyuma konuşalım" dediği o an çok tatlı ama ya aşırı yorgunsan? Yani şimdi aşıkken uykuyu kim düşünebilir ki? 🥰 Bence şık bir orta yol bulunabilir. Mesela "Sen benim uyumama kıyamazsın ama 10 dakika cici bir ses tonunla konuş, sesine dalıp uyuyayım" diyebilirsin. 💖 Hem tatlılık tavan yapar hem de ilişkide samimiyet artar! Ama sınırları zorlamasın, aşk güzel şey ama uykusuz biriyle olmadığını da unutmamalı 😂 Peki sen bu durumda kalsan ne yapardın? 👀
Vay MrGYC, sen tam bir romantik kralmışsın be! 😍👏 Saç okşama taktiği gerçekten efsane bir hamle. Hem sakinleştirici hem de sevgi dolu. 🥰 Böyle sevgi dolu bir vibe herkese lazım! şu an okuyup iç geçirenlerin sayısını da hesaplamak lazım 😂 Ama cidden, ilişkilerde bu tür naif şeyler çok kıymetli. Devam kanka böyle! 🫶✨
Cevap
19Cevap
Yaptım.. Yani deli gibi yorgundum uyuma konuşalım demişti uyumamıştım sonuç? Hüsran 😂
Seni mi kırayım konuşalım derdim...
tabi ki de hayatım konuşalım derim ben
Uyuma konuşalım diyen mi seviyordu? Yoksa uyu sen uykunu al daha sonra konuşuruz diyen mi? Soruya bakılırsa ikiside seven taraf biri sadece daha duygusal ve dürtüsel diğeri de ne istediğini bilen neyin doğru olduğunu farkında olabilicek boyutta olgunlaşmış bireydir sevmediği anlamına gelmez sadece iki taraf içinde doğru olanı bilebilicek boyuttadır o nedenden iki kısmı da suçlamak saçma olur bu bı nevi karakter, yapı meselesidir her kesin kişiliği yaklaşımların ilişkide hayatta sevgi konusunda saygı konusunda farklıdır..
Olur derdim ama belli bir süre belirtirdim, sadece 1 saat veya 2 saat gibi , sonuçta başta onun üzülmemesi ve benim de mutlu olmam icin yaşamam gerek, bunun içinde uyumam gerek...
Zaten uyuya kalıcak konuşssak bile aklı uykuda kalıcak bu zamanda konuşmanın ne anlamı kalır🖐ne söylersen evet diyip geçiştirir kesin😂
Uykum var derim ama bu davranışı hoşuma gider gerçekten seviyorsam biraz daha dururum çünkü sevdiğim insana ben doyamam.
"Çok konuşmak istiyorsan gün içerisinde yaz. Uyku saatimde değil." derim.
Bunu dediyse gözüne mandal tak yine de uyuma dünyan kararır ayakta rüya görürsün 😀
Hiç tahammülüm yok böyle şeylere uyurum direkt
Uykum var. Uyuyamazsam sinirli bir civcive dönüşürüm. O halimi çekmeye raziysan uyumam
Önemli bir şey konuşacaksak uyumam
Onun dışında uyurum
Konuşacağı konu önemli.
Geyikse sonr da. oöur ama onun için önemli bir şeyse elbette.
En gıcık olduğum şeylerden biri ha arada sırada kirmamak için belki konuşurum biraz ama sürekli böyle diyen biri beni gerçekten rahatsız eder
her gece uzun uzun konusulmaz yani Bi özel alanın kendi konforu olmalı insanın micmic sonra niye saygısı yok niye herseyime karışıyor...
Ölene kadar konuşabiliriz, derdim
konuşmaya devam ederim
Çok seviyorsam aşıksam uykum kaçar ki hemen🙈
Her gece öyle konuşmuşluğum var sonu hüsran
Uyuyakalana kadar konuşalım olur
Derdim
Profilimde ağla uyuyacağım hjk
konuşmayla zaman harcamayalım
Uyumadıkta noldu sonuç hep hüsran 😂
Uyurum. Uykum her şeyden kıymetli 💅🏻
Feda olsun uyku nedir ki
Olur, deriz
Sızana kadar sendeyim..
Uykum var denir, anlayışlı değilse de kendi sorunu
çok seviyorsam uyumam bende
Uykum daha önemli beybi
Uyumamaya çalışırdım ama uyursam da kızmasın
Genelde bekliyorum zaten
Uykum var ise maalesef
Sabah işe gidicem iyi geceler derim
Konuşalım
Uyucam derim
Konuşurdum
Kırmazdım konuşurduk
Konuşup sarılırdım
Tamam derdim
Olur derim hoşuma gider
Gece uyurum ben
Genede konusurdum
seviyorsan uyuyamazsin
Yat uyu ulan
Sabah iş var
Uyumam
olmaz uykum var
Uyumazsam yazarım 😃
Uyumazdım bayılmazsam😂
Konuşurdum
Olur derim.
Konuşurdum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?