Düşüncem hep aşağıda belirttiğim gibiyidi 👇 Siz neler düşünüyorsunuz?

Kimseyle öylesine konuşmak, amaçsızca flört etmek istemiyorum. Bu saatten sonra olacak olanla ciddi bir ilişkim olsun ve evleneyim istiyorum. Hep böyle biriydim. Bu düşünceme göre birini bulmam zor mu? Siz bulabildiniz mi? Bulanlar nasıl buluyor bu işler nasıl olacak?
Düşüncem hep aşağıda belirttiğim gibiyidi 👇 Siz neler düşünüyorsunuz?
Cevapla