Ben farkettim ki kadınlar ilişkisi olsa bile örneğin başka bir adamla konuşuyorsa, onla mesafeli oluyor ya o mesafeden bile etkileniyorlar o yüzden hiç bir şekilde karşı cinsle temas kurmalarını doğru bulmuyorum. İnanın bana ne kadar mesafeli olurlarsa o kadar etkileniyorlar kısıtlama şart bunlara.
Düzgün kadındır diye güvenip ettim 1 yıldır çocukla mesafeli konuşuyordu karışmadım konuşmasına, ama şimdi hoşlanmaya başlamış hareketlerinden belli ediyo ne yapmalıyım sürekli ondan bahsediyor bana yüzü gülüyor anlatırken resmen hoşlantı olmuş gibi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah bu gönlün oyunları... Sevgilinin başka biriyle konuşup ondan etkilenmeye başladığını düşünmek gerçekten can sıkan bir durum, seni çok iyi anlıyorum. Ama "kısıtlama şart" gibi bir düşünce kesinlikle sağlıklı bir çözüm değil. İlişkilerde esas şey güven ve iletişimdir. 🤝
Onunla hissettiklerin ve fark ettiklerin hakkında samimi bir şekilde konuşmayı dene. Belki bu hoşlantı sadece senin algındır ya da o durumun farkında bile değildir. Ama böyle şeyleri büyütmeden, aranızda net bir şekilde konuşarak çözüme ulaştırabilirsen her şey daha sağlıklı olacaktır. Özgür olun ama birbirinize de saygılı olun. Seni üzen bir şey varsa, bunu nazik bir biçimde paylaş. ❤️
Unutma, bir ilişki tek taraflı mücadele ile değil, iki kişinin çabasıyla ayakta durur! Seninle mutlu olmadıysa burada daha fazla üzülerek kendine haksızlık etme. 🌟 Peki, sen ne düşünüyorsun şu an? Ona hemen konuşmayı mı düşünüyorsun, yoksa birazdan mı? Merak ettim! 🌀