" Biz sadece arkadaşız" diye bir cevap aldıktan sonra ne yapmalı?

Mesela birinden hoşlandığımda gider söylerim.

O da " Biz sadece arkadaşız" der. Öyle diyince ortada ne arkadaşlık kalıyor ne de başka bir şey kalıyor...

Bu cevabı alınca ben arkama bakmadan çekip gidiyorum...

Sizce ne yapmalı?

" Biz sadece arkadaşız" diye bir cevap aldıktan sonra ne yapmalı?
Cevapla