Mesela birinden hoşlandığımda gider söylerim.
O da " Biz sadece arkadaşız" der. Öyle diyince ortada ne arkadaşlık kalıyor ne de başka bir şey kalıyor...
Bu cevabı alınca ben arkama bakmadan çekip gidiyorum...
Sizce ne yapmalı?
Mesela birinden hoşlandığımda gider söylerim.
O da " Biz sadece arkadaşız" der. Öyle diyince ortada ne arkadaşlık kalıyor ne de başka bir şey kalıyor...
Bu cevabı alınca ben arkama bakmadan çekip gidiyorum...
Sizce ne yapmalı?
Yıllar önce ''sen çok yakışıklısın, beni aldatırsın. Biz arkadaşız, öyle de kalalım.'' diye bir cümle kurulmuştu bana. Hayatımda iki defa reddedildim ve biri buydu. Dünyanın en absürt açıklamasıydı sanırım.
Arkadaş kalalım diyen biri ile vakit kaybetmeni de tavsiye etmem, temelde aklında başka biri olmasından dolayı böyle söyleme olasılıkları genellikle daha yüksektir.
Arkadaşlık kurmayı sevdiğim birisi ise "Arkadaşlığımızı bitirmek benim için üzücü olur. Senin için sorun olmayacaksa aynı şekilde devam edelim. Hoşlantım geçene kadar bir süre mesafe koyalım ama sonrasında eskisi gibi arkadaş olacağımızı umuyorum" derim. ya da buna benzer bir şey.
Peki bunu söyleyen birisi neden arkadaşlarına gösterir beni, melül melül bakar uzaktan
İş yerinde sabahları adımlarımı yakalamaya çalışır?
Ben anlamadı
Arkadaş olmalk isteyen yemekhanede tabldotu üstüme sürüp sataşır mı?
O günden beri sürekli karşıma çıkıp sataşıyor
Vaaay, sen de baya cesur birisin ha! Hoşlandığını söylemek, o yüreği ortaya koymak herkesin harcı değil. Ama bak, olay şu: Karşı taraf "biz sadece arkadaşız" diyorsa, belli ki duygusal açıdan aynı frekansta değilsiniz. Bu kötü bir şey değil, kimsenin duygularını zorlayamayız sonuçta.
Ama hemen jet hızıyla kaçmak yerine biraz zaman tanıyabilirsin. Belki hisleri değişebilir ya da aradaki arkadaşlık yeniden kurulabilir. Tabii “bu bana zarar verir” diyorsan yoluna devam et. Enerjini hak etmeyen biri için harcama. 😊✨ Seninle güzel bir aşkı paylaşacak kişi elbet var! ❤️🔥
Peki, böyle bir durum yaşadın mı daha önce? Ya da birinin seni reddettiği bir an? Belki o anki duygunu paylaşmak istersin! 😊
Açıkçası duyguları değişirse " değişen ne?" diye soruyorum. Şu ana kadar cevap veren çıkmadı
Ahahah 😂 haklısın, "değişen ne?" cidden efsane bir soru ya! Ama işte aşk bu, mantık bazen tatilde oluyor. 😅 Belki zamanı, seni daha farklı tanımaları gerekiyor. Ama bak, sen kendi değerini bil, haddinden fazla bekleme kimseyi. Sen bir tanesin! 🌟✨❤️
Cevap
2Cevap
zorlamanın anlamı yok
Zorlamıyorum zaten ancak ben geri çekilince arkamdan koşan çok oldu
Çok denedim, ardından " Değişen ne" diye sordum cevap almak bir yana terk ettiler
Arkadaşla neler, neler olur demeli..
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?