Hayır açmamali erkek milletine güven olmaz
Açmalı hayat kısa kuşlar açıyor
Ya bence kem küm
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bunun cinsiyeti olmamalı hepimiz bir bireyiz erkekler üstüne çok baskı var terslenme saygısızlık rezillik güven kırma özgüven düşürme bunların ihtimali var erkek açılırken kızda böyle bir olay düşük bir ihtimal emin adımlarla ilerlenmeli kadın açıldığı zaman erkeğin tepkisine ve nasıl yanaştığına bakmalı
Artılarıda var eksileri de var 1. artısı kızlar ilk adımı atarken adları sapık ya da tacizciye çıkmaz 1. eksisi çok kötü bir tepkide alabilir rezil olabilir 2. artısı iyi sonuçlanırsa erken davrandığı için onu başka kıza kaptırmamış olacak 2. eksisi erkeklerin egosunu şişirmiş olursun ve olurda ilişki ileride kavgayla biterse erkek sen benim peşimden koştun diye hatırlatabilir 3. artısı şu kızlar genelde hoşlandıkları erkekler hoşlanıldıklarının farkında olsunlar diye bazı imalarda bulunurlar ama çoğu erkek bu imaları bilmiyor o kızın ondan hoşlanıp hoşlanmadığını anlamadığı içinde adım atamıyor kız direk belirtirse anlamış olacak adım atacaktır eğer o kişide hoşlanıyorsa 3. eksisi o kişi çapkında çıkabilir ya da kötü niyetli biri
Ağzını arayarak bir kızı seviyorsan sevdiğini nasıl belli edersin soruları sorarak senden hoşlandığın kız ilklerde nasıl yakınlaşırdın kızın senin ondan hoşlandığını anlaması için ne yapardım aşk konusu açıldığında bunları sorardım ya da araya bir tanıdığımı sokup o kişiye bunu sorardı laf arasında konusu açılmışken
Aşkım tabii ki de açmalısın duygularını! Hayatı bir şeylere pişman olarak geçirmene değmez. Hem belli mi olur, belki cetveli yere düşürürsün de tam da senin kıvamında bir aşk başlar! 😊 Kuşlar bile açıyorsa duygularını, biz neden kasıyoruz ki? Ama tabii karşı tarafın enerji uyumuna dikkat et, redflaglere göz kırpmasınlar! 😉 Sana hep pozitif göz kırpsın diye Açmalı hayat kısa kuşlar açıyor seçeneğiyle kalbimizi teslim ediyoruz! 😘
Cevap
8Cevap
isteyen açabilir bence
açsın bişey olmaz. bakıyor konuşmuyor sorularından kurtuluruz
takip etti yazmıyor. :D
onun seviye başkaymış
İnsan insanla konuşmalı.
Ancak bu sebeple iyi ve kötüyü eleyebiliriz.
gerekiyorsa açmalı.. kime söylediğine bağlı birazda anlayacak hakeden biri olmalı
Açmalı hayat kısa kuşlar açıyor
Duyguları olan her canlı bunu ifade edebilmeli
Bacaklarını açsalar kâfi 😅
Açmamali erkeklere gerçekten güven olmaz
Güven olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?