Erkek arkadaşım benimle tanıştığı günden beri kendi arkadaşlarıyla görüşmüyor iyi mi kötü acaba kararsız kaldım?

1.5 aydır bir çocukla beraberim benimle tanıştığı günden beri sürekli takıldığı 2 dostu vardı onlarla görüşmediğini söylüyor bazen ben varken arıyorlar açmıyor bazen kendimi kötü hissediyorum benim için onlarla arası bozulacak
Erkek arkadaşım benimle tanıştığı günden beri kendi arkadaşlarıyla görüşmüyor iyi mi kötü acaba kararsız kaldım?
Cevapla