İş yerinde tanıştığım çocukla aramızda bir şey olmamasına rağmen bana mesaj yazıyor sizce ona biz neyiz demeli miyim?

İşten istifa etti işten çıktıktan bir ay sonra bana yazdı ve bu bir ay içinde hiç benimle konuşmadı yazmadı. En azından benim çalıştığım iş yerine gelip beni görebilirdi. Benden hoşlanıyor mu bilmiyorum. O benden hoşlanıyorsa bunu ona nasıl söyletebilirim

İş yerinde tanıştığım çocukla aramızda bir şey olmamasına rağmen bana mesaj yazıyor sizce ona biz neyiz demeli miyim?
Cevapla