Eski sevgilim hep rahatsız ediyor ama suanki sevgilim bu konu hakkında hiç bişey yapmıyor?

Eximle ayrilali 1 buçuk yıl oldu neredeyse 3 yıl boyunca falan hiç kopmadik ya görüşüyorduk bir kaç ay arayla veya mesaj atıyordu (aşırı toxic biri). Neyse sonrasında benim sevgilim oldu şu an 1 yıllık ve exim her ay sevgilimin olduğunu bilmesi halinde hala geceleri arıyor (numarası engelli özel numara yapıp arıyor) eskiden ayda bir iki kez arıyordu ama son bir kaç aydır neredeyse her gece en az 3 kere arıyor bir ara 15 kez falan aradı gece yarısı ve her fırsatta onu görmemi istiyor neredeysem oraya geliyor falan. Şimdiki sevgilim her şeyi biliyor her exim aradığında ona ss atıyorum tabi kızıyor ve artık bıkmış durumda ama hiç bir şey yapmıyor konu hakkında normalde okdr kıskanç biri değil hatta hiç değil sucu diğerinde arar böyle bişey olduğunda ki zaten ben kimseye yanaşmıyorum ki suç bende olsun. Neden hiç bir şey yapmıyor?
Güncellemeler
1 yıl
hatta geçenlerde bir eski arkadaşım bana mesaj attı ortada hiç birsey yokken bi konu açarak ve yazdığı şuydu "o erkekten daha ayrılmayacak misin kaç aydır seni bekliyorum😂" sevgilime bunu attım ve sadece onu engellememi istedi. Bu çocuk neden beni kıskanmıyor neden aşırı tepkiler vermiyor diğer erkekler gibi?
Eski sevgilim hep rahatsız ediyor ama suanki sevgilim bu konu hakkında hiç bişey yapmıyor?
Cevapla