Benım sıkıntım ne yaş 30 seçicilik cok fazla ben napcam ya. Yargılamadan cevap lutfen?

Aslında hiçbir sıkıntı yok yası yasıma uygun okul olarak dengız ayrıyeten tıcaret işi. Karakter on numara sadık sefkatli sakın anlar dinler evi arabası işi var. Beni insanlar hep çok iyi yerlere layık görürler oyuzden krıterlerımı daha mı yuksek tutayım mıllet ne der sonra algısı var kı anlattıklarım kötü olmamasına rağmen. Bu düşünceler zıhnımı sardı yordu pısmanlık da yasamak istemiyorum

Benım sıkıntım ne yaş 30 seçicilik cok fazla ben napcam ya. Yargılamadan cevap lutfen?
Cevapla