Bir erkeğin taktik mi yaptığını yoksa soğuduğunu nasıl anlayabilirim?

Ya ben erkeklerin düz mantık olduğunu düşünüyordum ama duyduğuma göre onlar da kendine bağlamak için taktik yapiyormus. Aynı okuldan bir çocukla konuşuyordum. Zaman geçtikçe birkaç gün daha sık yazmaya ve mesaj atmaya başladı. Ama ben yine soğuk olan taraftım. Düz sohbet ederken beni ilgiye boğmaya başladı birden. Beni arkadaşlarına sormuş. Hakkımda ne kadar Cook ve seçici birisi olduğumu dusunmus. İlgisini çok cekiyormusum vs vs. Bende merakımdan buluştum. Çünkü çocuğun beni uzaktan taşıdığından supheleniyordum ama ilk buluşmada beni hiç okulda görmediğini söyledi. Buluşma gayet güzeldi baya sohbet ettik falan. Ama ben o gün kötü ruh halimde oldugum için hayalim, hobilerim vs o sorulara cevap verememistim. Kendimi onun düşündüğünün aksine yikik bir ezik gibi gösterdim. Herhalde benden hoslanmadi diyordum ama konuşurken sonraki bulusmalarimizi planladı. Eve gecincede 1 saat sonra mesaj attı. Ama daha sonra verdiği tum ilginin aksine yazmamaya başladı. Bu sefer ben yazdım. Cevap veriyor ama daha kısa ve normalde hızlı yazmasina rağmen biraz geç veriyor. Doğum gününü de kutladım. Sadece teşekkür etti. Haftaya ikimizin de sınavları başlayacak. Belki ondan yazmıyor diye düşündüm ama seven insan arada nasılsın napıyorsun diye yoklar diye düşünüyorum. Sizce bu çocuk benden soğumuş mudur yoksa ilgiyi verip geri çekilerek taktik mi yapiyor

Bir erkeğin taktik mi yaptığını yoksa soğuduğunu nasıl anlayabilirim?
Cevapla