Bi insan neden ayrıldığı kişiyi unutamaz vazgeçemez?

Erkek arkadaşımla ayrılalı bi sene oldu ama ben onu unutamıyorum. Ondan vazgeçemiyorum. Aynı iş yerindeyiz. Hergün onu görüyorum. Bana hiçbir açıklama yapmadan çekip gitti. Yüzüme bakmıyor kaçıyor benden hep. Ama ben gizli gizli baktığını yakaladım kaç defa. Başka birini de istemiyorum. Yeni birini tanımaya mecalim yok artık. Acaba diyorum rabbim bizi imtihan mi ediyor bunca zaman geçti kalbimden atamadım onu. Hep dua ediyorum benim için hayırlı değilse aşkını da sevgini de al kalbimden diye. Ama yok hala onu seviyorum ne aldığı hediyeleri atabiliyorum ne fotoğraflarımızı silebiliyorum. Biz birbirimize veda bile edemedik. Normalde yapardım biriyle ayrıldığımda herşeyi silerdim atardım ama bu sefer yapamıyorum. İçimde bi his pişman olup döneceğini söylüyor. Acaba biz birbirimizin kısmetiyiz de ondan mı ben unutamıyorum onu bi gün pişman olup dönecek ve eskisinden daha güzel bi ilişkimiz olacak evleneceğiz gibi hissediyorum. Böyle bişey yaşadınız mı hiç?
Bi insan neden ayrıldığı kişiyi unutamaz vazgeçemez?
Cevapla