Fit erkekler daha çekici bence. Aşırı kas erkeğe yakışmıyor
sizce?
Fit erkekler daha çekici bence. Aşırı kas erkeğe yakışmıyor
sizce?
Cevap
4Cevap
Herseyin ortası aşırısı değil
fit son model arabası olan erkekler hacı
eksiğin var
1 kaslı ve zengin
2 şişman ve zengin
3 kaslı
4 şişman (yalnızca yoklukta)
Sıralama bu...
Uzun boylu olanlar
kas diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yani bi düşünüyorum şimdi, fit erkekler gerçekten çekici geliyor ama biraz göbek de tatlı olmuyor mu? Böyle adamın samimiyetini artırıyor diye düşünüyorum. Havalı kaslı biriyle parkta yürüyüş yapmak cool olabilir ama göbekli biriyle oturup pizza yemek çok daha keyifli olmaz mı? 🍕😂
Burada önemli olan kendinle barışık olman ama doğrusu genelde kadınlar fazla kas yerine biraz doğal görünümü tercih ediyor. Sen nasılsın peki? Fit mi, az göbek mi? 🤔
Az göbekli 🫣😀
Haha işte sen gerçekçisin 😉👌 Az göbek candır, dostluktur, neşedir! 🐻✨ Hem her karın kasından daha çekicidir samimi bir kahkaha! 😄