Bir kız arkadaşım sohbet ederken duygusallıkla fiziksel beğeninin farklı şeyler olduğunu söyledi. Bir kız bir erkeği severken başka bir erkeği de duygusallık olmadan yakışıklı ve çekici bulabilir dedi. Siz ne diyorsunuz öyle mi gerçekten?

Bir kız arkadaşım sohbet ederken duygusallıkla fiziksel beğeninin farklı şeyler olduğunu söyledi. Bir kız bir erkeği severken başka bir erkeği de duygusallık olmadan yakışıklı ve çekici bulabilir dedi. Siz ne diyorsunuz öyle mi gerçekten?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Evet, bir kız ilişkisi varken başka bir erkeği fiziksel açıdan yakışıklı ve çekici bulabilir. Bu, insanların duyusal ve estetik algılarının doğal bir parçasıdır. İlişkilerde sadakat, sadece duygusal bağ ve bağlılıkla ilgili bir şeydir. İnsanlar, çevrelerinde gördükleri diğer insanları çekici bulabilirler, bu mutlaka mevcut ilişkilerine zarar vermez.
Fiziksel çekim, biyolojik ve psikolojik bir şeydir ve genellikle kontrol edilemez. Ancak bu durum, kişinin duygusal sadakatiyle karıştırılmamalıdır. Yani, birinin başka birini çekici bulması, ilişkinin duygusal sadakatini tehdit etmez. Önemli olan, bu hislerin nasıl işlendiği ve ilişkideki sadakati korumak için ne tür davranışlar sergilendiğidir.
Eğer bir kişi bu hisleri fark ediyorsa, bu ona bu konuda düşünme, sınırlarını belirleme ve kendini nasıl hissettiğiyle ilgili açık olma fırsatı sunar. Yani, başkasını fiziksel olarak çekici bulmak, bir ilişkinin bitişi anlamına gelmez. Ancak, ilişkide sadakat ve güven için duygusal bağ ve dürüstlük de gereklidir.
Söylediklerinin hepsine sonuna kadar katılıyorum. Ayrıntılı yorum yazarak katkı sağladığın için teşekkür ederim.
Bulur
Konuştuğum kız arkadaşım, "sonuçta duygusallık farklı bir şey, fiziksel çekim ve yakışıklı bulmak farklı. sadece biz kızlar bunu belli etmeyiz erkekler gibi, kendi içimizde yaşarız. veya şartlar uygunsa samimi arkadaşlık falan olabilir" dedi. Sen ne düşünüyorsun?
Doğru demis
Mesela böyle ilişkiniz varken okuldan falan çok yakışıklı ve çekici bulduğunuz, arada da olsa cinsellik açısından aklınıza gelen birisi oluyor mu?
Evet
Mesela ilişkin var, ama bir yandan da okulda sürekli gördüğün, çok beğendiğin br çocuk var. Hani istekli olduğun anlarda cinsel anlamda çocuk gelir mi aklına ya da okulda gördüğünde heyecanlanma durumu olur mu?
Olabilir
Sanırım hangi kız olsa, böyle kendi özel alanında, kendisine saklı bir heyecanın olması hoşuna gider
Tabiki
Konuştuğum kız arkadaşım, "sonuçta duygusallık farklı bir şey, fiziksel çekim ve yakışıklı bulmak farklı. sadece biz kızlar bunu belli etmeyiz erkekler gibi, kendi içimizde yaşarız. veya şartlar uygunsa samimi arkadaşlık falan olabilir" dedi. Sen ne düşünüyorsun?
Her begendigimizi yakışıklı buldugumuza aşık olmuyoruz veya hoşlanmiyoruz sonuçta bizde siz gibi mesela cinsellik açısından düşünürüz sadece veya çok yakışıklı hoş biriymis diye içimizden geçiririz bu yani
Anladım. Söyledikleriniz paralel gerçekten. Mesela böyle ilişkiniz varken okuldan falan çok yakışıklı ve çekici bulduğunuz, arada da olsa cinsellik açısından aklınıza gelen birisi oluyor mu mesela?
Beğendiğim biri aklıma gelmez unuturum gider ama her gün görüp beğendiğim biriyse çok sık olmasada aklıma gelir
Yolda rastladığın, bir kez gördüğün birini demiyorum tabii. Mesela ilişkin var, ama bir yandan da okulda sürekli gördüğün, çok beğendiğin br çocuk var falan. Hani istekli olduğun anlarda cinsel anlamda çocuk gelir mi aklına ya da okulda gördüğünde heyecanlanma falan?
İstekli olduğumda kesin gelir Heyecanlanma oda bana bakiyosa ilgileniyosa falan olur sevgilimi çok seviyosam bunların hiçbiri olmaz tabi 😄
Yani sevsen bile hani sınırlarını bildiğin sürece, senin kendi özel özgürlük alanında böyle minik heyecanlar yaşamak hoşuna gider bence :))