Yalnız kalamıyorum sürekli hayatıma birini almak zorundayım?

yalnız kalamıyorum hayatıma sürekli birini alıyorum sevgilimden ayrılınca o boşluğu yeni biriyle dolduruyorum böyle biri olmaktan nefret ediyorum hatta iğreniyorum yanlış anlaşılmasın karşındakini yara bandı olarak kullanmıyorum kimseyi de öyle üzmedim gönül kırmadım hayatıma aldığım herkese çok değer verip seviyorum fedakarlık yapıyprum ama biten bir ilişkimde çok üzülüyorum kendime zaman tanıyıp toparlanmak istiyorum kendime odaklanmak kendimle kalmak istiyorum ama ne zaman tek kalsam dayanamıyorum kendimle kalmaktan nefret ediyorum sürekli başka birini arıyorum bu nasıl geçer ne yapmalıyım

Yalnız kalamıyorum sürekli hayatıma birini almak zorundayım?
Cevapla