1 yıllık ilişkimizden ayrılalı 1 yıl 2 ay oluyor. Hep kıskançlığı yüzünden kavga ederdik sürekli. Ayrılma nedenimizde instamı onun kıskançlığı için önce erkekleri silip sonra kapattım kendi isteğimle. Ama o bi süre sonra kız eklemeye başladı sil dedim sildi ama eklemeye devam etti ve sonunda bende ne hissettiğimi anlasın diye instamı açıp sildiğim değerli hocalarımı ve kardeşi bildiğim 3 kişiyi geri ekledim. Beni onlarla aldattın diyip bitirdi ilkinde. Haklı olmama rağmin 2 ay sonra mesaj attım beni aldattın dedi. Yanına gittiğimde sana güvenmiyorum başkasını bulamayıp yanıma geldin dedi. Gülerek fotomu attığım için numaramı sildi mutlusun diye. Sınavım olduğu için unutuyum dedim ama bitince sınavım iş bulamadım kafaya yine taktım.1 yıl sonra yine yazdım ve bana sen bana yalan söylediğin için ortak kararla bitirdik ya ben sana ümit vermedim hem sınavım var önemli ilişki istemiyorum dedi ama numaramı kaydetti. Doğum günü yakın olduğu için durum atmaya başladı kutlamayınca görülmesini kapattı, şimdi yine mutlu fotolar atıyorum, durumlarıma saniyesinde bakıyor beğeniyor. Bunun derdi ne sizcee...🥺🥺🥺
🥺🙏ANLATACAK KİMSEM OLMADIĞI İÇİN SİZİN FİKİR VE YORUMLARINIZA İHTİYACIM VAR. OLGUN VE ANLAYIŞLI İNSANLAR YAZARSA SEVİNİRİM🙏🥺?
Güncellemeler
1 yıl
Güncelllllll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer