




Gelince bana yazıyor işine gelmeyince yaziyor ilk arkadaşlığı bitirmede sevgilim yok diyordu sevgilisi olduğu ortaya çıktı onunla ilgili soru soruyordu bana ss atti diyorki bana küfür etti sevgilim acaba niye bende demekki sevmiyor dedim oda yok seviyor dedi beni kıskandırmaya çalıştı yuksek ihtimal bende arkadaşlığı bitirdim sonra birkaç gun sonra yazdı çok özür diledi yalvardi dayanamadım bende barıştım bu son olaydada telefonda yer yok whatsappi silmem lazim dedi ama yalan söylüyordu çünkü instagramı da onceden silmisti bende arkadaşlığı bitirmek istediğini açık sekilde soyleyebilirsin dedim ona oda iste resimdeki şeyleri yazdi 1 hafta geçti simdi yine yazmış whatsappi açtım diye cevap vermedim ne yapiyim sizce yinemi barışmam lazım hep kirilan uzulen ben oluyorum iyi davranip konuşuyordum onunla ama kendisine hakaret eden kötü davranan ilgilenmeyen kişiyi daha çok seviyor artik onunla konusmamammi doğru mesaj yazinca cevap vermiyimmi yoksa konuşmak istemediğimi artik yazmamasi gerektiginimi soylemem lazim sizce ne yapiyim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar