Neden kadınlardan yüz bulamayan her erkek kadın düşmanı oluyor?

Kadınlar paraya bakıyor, yok efendim, kadınlar efendi erkek sevmiyor falan.

Kadınlar hakkında HİÇ bir şey bilmiyorlar. Sevgili olamamış olabilirler (ne kadar vasıfsızlar, yorum okuyucuya ait), ama hiç arkadaş da mı olmadınız? Bu kadar kadınlardan izole yaşadıysanız, neden kadınlar suçlu?

Beyler, böyle çok daha iyici ve çekilmez oluyorsunuz. Yapmayın, biraz sempatik, pozitif olmayı deneyin

Neden kadınlardan yüz bulamayan her erkek kadın düşmanı oluyor?
Cevapla