Sizce aşık olduğum adama tekrar yazmalı mıyım ve yazarsam da ne yazmalıyım?

9 10 ay oluyor konuşmayı bırakalı bu süreçte hep wp durumlarıma bakıyor durumumu iki kere beğendi bi kere yazdı vs. ve başkasını seviyor ama ondan da ayrıldı onu çok özlüyorum hala çok fazla seviyorum düşünmeden edemiyorum ne yapmalıyım sizce yazmalı mıyım arkadaşlarr? Ve ne yazmalıyımm?

Güncellemeler
1 yıl
Ona yazsam ne olur yazsam mı?
Sizce aşık olduğum adama tekrar yazmalı mıyım ve yazarsam da ne yazmalıyım?
Cevapla