İlk buluşmada çıkma teklifi?

1 aydır konuşuyoruz ve daha önceleri arkadaş ortamında bulunduk birbirimizi tanımaya mesaj yoluyla başladık ben mesajlarında hoşlandığımı mecazi mi desem yani belli ediyorum ve onunda öyle hissediyor olduğunu sanıyorum ilk defa buluşucaz tanıma evresini baya ilerlettik sizce ilk buluşmanın sonlarına doğru onun onayını istiyorum halen çıkma teklifi kaldı mı diye soracak olursanız başka bir şey aklıma gelmiyor sizce açılıp söylemeli miyim

İlk buluşmada çıkma teklifi?
Cevapla