Sevgilim mi yoksa arkadaşım mi?

3 yıldır konuştuğum biri var uzak mesafede ama hiç bulusmadik. Hayatımın belli zamanlarında benim yanımda oldu sevgiliydik ama 5 ay konuşuyorsam 7 ay yoktu ya da tam tersi üç yıl boyunca böyle oldu. Gelmek istedi ailevi sebeplerden dolayı olmadı. Olmayınca gitti geri geldi vs.

Simdi yine konuşuyoruz ama beni çok umursamıyor, arkadaşlarımla konuşuyorum uzun zamandır konuşmuyorduk falan diyor ama 5 gundur doğru düzgün ne arıyor ne soruyor bir tek dun aradı. Arkadaşım gibi hissediyorum onu bazen, ama seni seviyorum diyor anlamadım. Ve onu görünüş olarak çok beğenmiyorum, ruhunu çok seviyorum. Sanki benim dolduramadigim diğer yanım gibi.

Güncellemeler
1 yıl
Onun acılarını gördükçe kendimi hissediyorum ama eminim onu görsem çekim hissetmeyecegim biliyorum napmaliyim?
Güncellemeler
1 yıl
yardim
Sevgilim mi yoksa arkadaşım mi?
Cevapla