Arkadaşlar flortum ayri evde kaliyo arada gel bana falan diye cagiriyo niye bu kadar acele?

Ben istemeden bisey yapacak biri değil ama 1 ay oldu tanışalı bunun muhabbetini yapması normal mi

Arkadaşlar flortum ayri evde kaliyo arada gel bana falan diye cagiriyo niye bu kadar acele?
Cevapla