Sevgilimden sıkılıyorum onunla konuşmak bazen zulüm geliyor ancak yüzünü gördüğümde bütün düşüncelerimi unutuyorum sizce aşk mı bu?

Kendi kendime kaldığımda onun hakkında düşündüğümde ayrılmak dahil üzerinden çok şey düşünüyorum sonra bi bakıyorum ki hatun fotoğraf atmış çok da güzel bir hatunum vardır. Ulan diyorum nee kaa güzel böyle o düşünceler kötü düşünceler hasır altı oluyo gidiyo konuşacağım konu monu her şey gidiyor.

Sizce bu aşk mı? Eğer aşksa neden ayrılma düşüncesi içimde bu kadar güçlü? Ve eğer değilse neden onu görünce bu kadar etkileniyorum?

Sevgilimden sıkılıyorum onunla konuşmak bazen zulüm geliyor ancak yüzünü gördüğümde bütün düşüncelerimi unutuyorum sizce aşk mı bu?
Cevapla