AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
Arkadaşlarıma hiç öyle bakmamıştım :D ama ünlülerden nur fettahoğlu çok hoşuma gidiyo
Efsane kadın :)
aynen:)
kendi kendimi becerirdim usta ben :D ulan eşcinsel olmayan adam niye birinden hoşlansin
Ne diyon kanka ya
hepsini yazıyım o zaman.. Cara Delevingne, Michelle Rodriquez, Amber Heard, Portia De Rossi (ellen'ın kapmış ama onu) , Ellen Page, Lindsay Lohan :d
ouvv sen eşcinselmişsin zaten :D
aynen :) #lgbt siempre :D
yerimm :)
eşcinsel isem rahibe olurum kesin
Neden ki
kendi yağımla kavrulurum tedavi olamıyorsam kendimi dine adarım
Hastalık değil ki.. Git sor istediğin doktora
Eşcinsellik hormonal bozukluktur o da bir haatalıktır şekerim.
Doktora git bakalım hastalık mı bir öğren
Biz bu konuyu seninle daha öncede tartıştık. Eşcinsellik hastalık katagorisinden tecavüz, tercih gibi istisna durumlar dolayısıyla çıkarıldı. Oğlancılar diye bir grup vardır zevk için yaparlar mesela. Yani eşcinsellik yetişme şartlarına bağlı olarak tercih ya da hastalık olabilir. Eğer kişi hormon hapları kullanarak düzelmeyi seçerse %100 başarı sağlamasa bile tedavi olabilir. Ancak diğer taraftan eğer kişi tedavi olmak istemiyor ve cinsel kimliğini kabulleniyorsa bu bir tercihtir. Bunları ben söylemiyorum şekerim. Senin bana 'Git sor' dediğin doktorlar söylüyorlar. Eşcinsellerle sıkıntım yok. Ancak senin gibilerle gerçekten sıkıntı yaşıyorum. Kusura bakma ama hem çirkinsin hem de üst üste eşcinsellikle ilgili sorular soruyorsun. Amacın nedir anlamıyorum? Eşcinselsin, anladık. Peki 1 yıldır buraya üye olmama rağmen neden senin cevabını bildiğin soruları sorduğunu düşünüyorum acaba? Ağır konuştuysam kusura bakma bir süredir sana içimi dökmek istiyordum kısmet bugüneymiş...
@XiXiXi ağzına sağlık
@JetskiyoksaAtSkivar seni takip edebilsek keşke ya.
çok eğleniyorum ben.
@JetskiyoksaAtSkivar bişey diycem neden kapalı ki yani?
Hahah zaten cirkinsin diyo adama ya koptum. d @XiXiXi
+1 benden tatlım
Bir dildirim de benden gelsen ehehehe al sana +1 :)
eşcinsellik hormon bozukluğudur diye tutturdunuz gidiyorsunuz yok tedavi edilebilir yok bilmem ne, çok bildiğinizi sanıyorsunuz oysa ki eşcinselliğin genetik sebeplerinin de olabileceğini bilmiyorsunuz. belki çok daha fazla faktörün bu konu üzerinde etkisi vardır açın da araştırın az biraz. bilmediginiz konuda konuşmaya üzerinize yok üstelik bilmediginiz konuda konuşup karşınızdakini üzmekten de çekinmiyorsunuz.
@XiXiXi allah sana eşcinsel evlat vermesin o zaman bu kafayla çocuğu bunalıma sokarsın iyice çocuk ya intihar eder ya da ağır depresyon yaşar senin yüzünden. daha diyecek lafım yok yorumlarınız çok kırıcı bana göre az biraz inancınız da varsa bu davranışınızın da allah tarafından karşılıksız bırakılmayacağını bilirsiniz. eden bulur diye boşuna dememişler.
Eşcinselliğin hastalık olmadığı, doğuştan gelen bir yönelim olduğu (evet tercih değil yönelim) ABD'de çok uzun zaman önce kanıtlandı tıpçılar tarafından. Hatta Dünya Sağlık Örgütü de eşcinselliği hastalıklar listesinden çıkarıp yerine homofobiyi hastalıklar listesine ekledi. (Yani tedaviye ihtiyacı olan eşcinseller değil homofobiklerdir.) Ama buna rağmen bizdeki bazı doktorlar sırf rant sağlamak amacıyla "gelin sizi eşcinsellikten kurtaralım" diyorlar. Halbuki onlar da biliyor eşcinselliğin hastalık olmadığını. E bizim halkımız da çok okuyan, araştıran bir halk olmadığı için halkın cehaletinden yararlanıyorlar işte.
https://i.hizliresim.com/N3dnBN.jpg
Kesinlikle bu adam olursu :D
ismi ne ki :p
Jamie Dornan diye bir abimiz :D @lilyum0101
ülkemiz sütü bozuk kadın doluymuş. helal olsun. pardon zıkkım olsun
kesinlikle
Bnde eşcinselim ama deniz diye bir arkadaşım var onla olmak isterim çünkü kendisi çok çekici ;)
Lut kavmi'ni duymadınız galiba kurban olduğum allah korkusu versin yüreğinize.
böyle bir soruyu favori seçtiklerine göre ülkemizde çok homo var
Bu büyük bir imtihan. Sabreder ve hakikati unutmamaya calısırdım.
Biseksüelim zaten , Miranda Kerr diyorum kesinlikle.
ben kadin olsaydim miranda kerr icin lez olurdum, erkek oldgm için de onun icin heteroyum adeta :=
Ahahahah😂
bu kadar erkek varken nasıl bir kadını düşünebilriim.. imkansızı isteme :)
işte bu en doğru cevap
Çıta baya yüksek ama Margot Robbie derdim, bitiyorum bu kadına :D (Anlaşıldığı gibi eşcinselim :D)
erkeler olarak boyle sorunun amunuyum diyorum ne bicim gunun sorusu bildigin ibnelikten got verenlikten konusuluyor
Ben eşcinsel olsaydım Ebru Şallı ile birlikte olmak isterdim... :D
Candice Swanepoel ile olmak isterdim. Kesinlikle kusursuz😳
bence de :)
Ne kadar lez varmis tez zamanda semut ad kavimleri helak olursunuz insaallah sonra cesetlerinizi yuzyillar sonra muzelerde sergilerler
He canım he
Arkadaslarımın birini seçerdim. Çok güzel hatunlar tanıyorum masallah.
hadi yaa :)
Eşcinsel olmadan bu soruya cevap vermek imkansız gibi
escinsel diilim ama VS melekleri insani escinsel de yapar 😜 kadinlar insansa biz neyiz?
Makyajsız halleri o kdr da güzel değil vücutları iyi sadece :)
VS mankenleri aynen süperler :)
escinsel olsaydim anca kendime bakardim Vs ler disinda ben ❤️ ben ego tavanda yare yareee watashi wa daisuki desu 😍
Harikasin
wakatteru yo😎
Robert Pattinson veya Ian Somerhalder
İnsan dışı varlıklar gerçekten :))
Eşcinselim zaten okuldan bir tanıdıgımla sevgili olmak isterdim :(
Ben de ilkokulda aşıktım bir çocuğa
Keşke olsa :(
Eşcinsel olsam bile burcu esmersoyu mikerim sa:DAS:FASg
Zaten eşcinselim ve kenan ece yi ne zaman izlesem ağzımdan salyalar akar.. 😋😋😋
Taylor Momsen zaten güzel kadınlara karşı bişeyler hissedebiliyorum biseksüelim
sarışın başka ya.. Ben de biseksim
Hemcinsimle düşünemem kendimi, düşünemedim. ilgisizim.
Misal ver
@asiyeesi :) asdaddfggg laf olsun diye ama bu benim bacımm :)
Aaa güzel arkadaşım :))
:))
soruya korkarak geldim ama Allahtan sen çıktın bacım :)
Hahaha :))) @asiyeesi
bacım bak sana ozendim 😃
Zaten eşcinselim sevgili olsam Jamie Dornan ya da Brad Pitt ya da Adam Levine ya da Justin Timberlake hepsi aynı anda olmuyomu :)
olur olur :D
Ohh benden rahatı yok o zaman :)
Ben bu kızı istiyorum. Bunun üstünde fantezilerimi denemeliyim :D @agrresifkızz
Aman Tanrım bu da kim? :D
vaovv :D
Ben senin en gizli sapığınım yavrum, biliyorsun :D @agrresifkızz
Ah sadist fantezileri olan kız? :D
file:///C:/Users/fatih/Desktop/ragnar-ragnar-lothbrok-34131736-293-440. jpg
ben kizlardan memnunum allah koruaun hic dusunmedim oyle bisey
Düşünemiyorum malesef, ama yinede sana saygı duyuyorum tabi. :))
Dolgun dudaklı bebek yüzlü dolgun kalçalı dolgun göğüslü beyaz tenli birini isterdim
ooo :D
angelina
evet aşşağısı kurtarmaz. D
Ben de eşcinselim ve Nina dobrev ile olmak isterdim
o kadın sadece benım :D
Karımla bazen bu konuda konuşuruz, biraz lezbiyen eğilimleri vardır ve o hep Cansu Dere yi ister...
Kendimle olurdum. Beni bir ben elleyebilirim. 😤😤
Erkek olsaydim ve gay olsaydım Kıvanç Tatlıtuğ derdim ama kız olarak hemcinslerime cinsellik açısından bakamiyorum
Kıvançı ben sevmiyorum
Sevmek zorunda değilsin zaten bir soru sordun bende cevapladim :)
Yok yanlış anladın.. Fikrine saygı duyarım.. Ben de eşcinsel olduğum halde kıvançı sevmediğimi söyledim :) kızma
Yok canım kızmıyorum.. sen peki en çok hangi ünlüyü begeniyorsun?
Murat boz ve şimdi manken olan bizim mahalledeki çocuğu :)
Hmm bak Murat Bozu da ben pek begenmiyorum.. Burak Özcivite ne diyorsun peki?
Fenaa :) Futbolcular çok iyi
Sitenin her gün aynı eşcinsele cinsel konularda "günün sorusu" sordurnasında. Site yönetimi hakkında aklımızda bir fikir oluşması mı amaçlanıyor?
Rahatsizsan bakma sen de? Ayrica ayni escinsel nedir ya. allahin homofobigi
@Buraak18 işine bak
Ben xperimi alıp gitsem olmaz mı?
Imm düşünülmesi gereken bir soru bu
Yok abi düşünemedim ben eşcinsel olursam varlık içinde yokluk gibi birşey olur :D
kanka bilmiyorum ya eşcinsel olsaydım kimle olurdumki :D hiç bilemem öyle birşey hissetmediğim için
Düşün kanka ya :D murat boz? :))
ona koyar geçerim :D
:)))
Allahim Sen Bu Millete Akil ver
Amin.
Kadınlara o gözle bakamıyorum. Aseksüel olurdum herhalde.
Biseksuel o senn dedigin ( hem karsi cinse hem hemcinsine)
Asesksuel. Hicbir cinse karsi cekimin olmamamasi
Tamam işte. Kadınlara o gözle bakamıyorum. Erkeklerden hoşlanmıyor olsaydım kadınlardan da hoşlanmadığım için aseksüel olacaktım. @logitechc
Ahlaksız sorunu kendine sakla senin gibi eşcinsrlleri kuran lanetliyo
ben de onları lanetliyorum :)
ahlaksizligin anlamini kavrayabilmek gerekiyor iyice... escinsel olmak ahlaksizlik degil ama insanlari assagilamak yeterince ahlaksizliktir...
Bende eş cinselim biseksüelim sırasıyal
Kenan İmirzalıoğlu
Edis Görgülü
Murat Başoğlu
Engin Altan DüzYatan
Murat Dalkılıç
Yakışıklı Herhangibi Bir Erkek Beni Delirtiyor !
eşcinsel değilim bilmiyorum hiç düşünmedim ama beni şey edecek kişi buna değer biri olmalı :)))
Biseksüelim ve Amy Lee ile birlikte olmak çok isterim. Hatun gibi hatun sonuçta. :))
Eşcinsel olmadığım için erkekler bana itici geliyor
Erkegim ve escinsel olsaydim yani kadin gibi lez olurdum herhalde :)
Eş cinsel olmadan önce bir şartım var
Şartım kız olmak eğer kabul olursa Funda Eryiğit diyorum :)
benimki biraz garip ama direk aklıma bu geldi:
Kendimle.
Oha! Kliniğe gitmem lazım.
Yalnız fena olmazdı ha?
Kendimi Klonlattırmalıyım.
@eceeeee00 sana bişey hatırlattı mı :D deli hareketi gibii
Tovbe 😃
deli hareketli derken D:Ç
Eski muhabbetler diyelim, aramızda bir espiri :) @lgbtgenci
pekii :)
Biseksuelim ve en yakın arkadaşımla sevgili olmak isterdim (kendisi biseksuel değil ) :)
eşcinsel de mi değil?
Eşcinselim zaten ve Miranda Kerr ile olmak isterdim :)
ooo :D
Rebecca Hall'u çok beğeniyorum. Değişik bir yüz yapısı var.
Güzel kadın :)
Güzel olan her kadına yürürdüm sanırım 😄😄
Yürübe kim tutar seniii 😁
Bunlar hep sübliminal mesajlar iki dakikalik dusunmek bile beyninize yerlesecek dusunmeyin sakkn igrenc iykkkk mideniz bulansin kusun hemen
Yuh saçmaladı
😒😒😒😒
harika :D
Eşcinsel ya da diğerlerinden değilim ama olsaydım beyonse derdim
Saaçma sapan sorular soruyorsunuz ni de hit oluyor mk
Sürekli aktif olduktan sonra farketmez kör topal alayına gider:)
vay abaza vayy :))