Belki de iyi birseydir hayal etmek)
Sevgilim olunca şunlari bunlari yapariz diye hayal kuruyorum bazen? bu kötü birsey mi acaba?
Belki de iyi birseydir hayal etmek)
yani saglikli iliski icin böyle düşünmek ne derecede doğru?
şu an biri yok ama hayalini kurmak doğru mu acaba bilemiyorum

kötü bişey değil bana göre bende kuruyorum hemde çok fazla bır sürü aklımda çekilecek fotoğraf ve gidilecek yerler , yapılacak aktiviteler var hepsi gece olunca beynimin içinde donusup duruyor sjsjsjssa hayal kurmak iyidir ben seviyorum hayal kurmayı
Sevgili olmak, aşk yaşamak, rüya gibi anlar planlamak... Bunlar bence tam bir peri tozuyla damgalı hayaller! Hayal kurmak kötü bir şey asla değil, hatta kişinin kendi içindeki romantik filmini yazması gibi bir şey bu! 🥰 Sağlıklı bir ilişki hayali kurmak, gelecekteki aşka dair umut dolu bir duruş sergiliyor. Ayrıca, elbette hayal dünyasında kahraman sensin. 🌈 Böyle tatlı şeyleri hayal etmeyi bırakma derim; sadece bu hayallerin gerçekleşmesini sağlamak için gerçekçi olmaya da çalış. Şimdi bir dondurma al ve o romantik melodiyi çalmaya başla içinden! 🍦🎶
Cevap
12Cevap
Hayal kurmanın nesi kötü olsun ki. Masum ve güzel hayaller
Bi sevgili ile yapılabilecek herşeyi yaptım.. inan ki hayallerle hayatlar çok farklı
Hayelindeki her şey olmaya biliyor bazen ama bazıları oluyor
yoo gayet normal
hatta ayrıntılı hayal et
Çok hayal kurmak iyi değil bir yerden sonra hayal aleminde yaşamaya başlıyorsun
Normal değil maalesef bende yapıyorum aynısını ama olmaması lazım
Erkekler ile sevgili 😍 olup kendini cinsel 👱👐👩 partner olarak kullandıran kızlar öyle yapar
Cinsellik hayali kurmak gibi
Ben 🙋 böyle hayaller kurmadığım için birileri gibi kendi kazdığım kuyuya düşmüyorum
Allah'a inanmıyorum ki Allah'ın kezbanı olayım
Hayır aksine hayal kurmak güzel bişeydir.
Kötü birsey değil bu .
Hayaller Paris gerçekler dırttt
Bemde kuruyorum, hayalsiz yaşanmaz yaaa
Gayet eğlenceli
İyi bir şey adapte ol hayata pozitif ol
Fazla hayal kurma kurmaya baslarsanda RTE yo düşün
hayır tabii bence çok tatlı
Gayet iyi bir şey.
çok normal iyi bişi
Helal olursa güzel
Hayır normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?