Yılbaşı gecesi başını omzuna koyarak mı, yoksa yine mandalina soyarak mı romantizm yaşayacaksın?

Yılbaşı gecesi başını omzuna koyarak mı, yoksa yine mandalina soyarak mı romantizm yaşayacaksın?

Mandalina ve aşkın büyüsü...

Hikaye yazmadan olur mu olmaz

2024 yılını yalnız geçirmek istemeyen mert içine dert olmasın diye girişimleri koyulmuştu bu sene de mandalina dilimleri ile öp*şmek istemiyordu...

İlay adında tatlı ama biraz muzip bir kadınla market kuyruğunda yer verince tanışma şansı yakalamıştı anlaşılan kızda boştu,

yoksa elinde 3 kilo Mandalina ile ne yapacak diye geçirdi içinden Mert.. :))

Girişimleri cevapsız kalmamış instalar alınmış, profillere istekler çoktan atılmıştı... Acele etmesi lazımdı önünde 3 günü vardı...

Hemen bütün hünerlerini sergiledi ve buluşmayı kapmıştı...

İlayın evde oturuyorlardı. Hava soğuktu ama içerisi sıcaktı, buram buram mandalina kokuyordu. O sırada, ilay bir mandalinayı itinayla soyarken mert bir yandan derin derin düşünüyormuş gibi yapıyordu.

İlay mandalina soyma işini biraz fazla ciddiye alıyordu önce üst zarını narin parmakları ile Temizledi sonra dilim dilim ayırdı itinayla diziyordu mideye😀

Mert kafasını yana yasladı, derin bir nefes aldı ve sordu?

"İlay, mandalinayla aşkının şaşkınlığı içindeyim şaşkınken öpersen geçer mi dedi😀

İlay hiç istifini bozmadan bir dilimi ağzına götürken gözlerini merte doğru devirdi veee

"Mert, şu an mandalinanın performansı senden çok daha etkili duruyor bence dedi ve bastı kahkahayı:)))

Mert'in suratı düşmüştü , İlayda ise kahkahalara doyamıyordu

Mertt şaka yapıyorum ama mandalinam bitti biraz daha almalısın bu konuda ciddiyim dedi:))

Yılbaşı gecesi başını omzuna koyarak mı, yoksa yine mandalina soyarak mı romantizm yaşayacaksın?
Cevapla