- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılfotodan nasil anlayamadin 😆 hani kadin neyse beni bile 1.65 saniyorlar fotoda ama aslinda boy 1.55
ama erkeklerde cok bariz belli yani hele kisa olduklari zaman daha bicimsiz duruyorlar direkt anlayabiliyorsun
Boy sorun degilde sana yalan söylemesi sorun bence değiṣik bi ruhsal bozuntu.. hani eline ne geçti ki çok saçma bazı insanların düṣünceleri ama sendede var hata. Görmediğin adamla neden sevgili oluyorsun ki? o kadar mı ölüp geberiyorsun erkek olsun diye hayatında?
Seviyorsan devam et o halde biz ne diyelim yani
03 Yorumla
Soran1 yılsana boydan fotoğrafını atiyim mi gercekten anlaşılmıyo 1.60larda gözüküyo en az öyle göze batmıyo
Soran1 yılnormalde çok kısa bi erkek direkt göze batar ön kameradan fotoğraf çekse bile anlaşılır omuzlardan vs ama bunda anlaşılmıyo ki
Soran1 yıl1.65lerde dicektim
En İyi Cevaplar
1 yılYorumdaki bazı insanlar yalan söylediği için ayrılmanı söylemiş.
Ama eğer seviyorsan ayrılmamalısın. Yalan söylemiş ama kötü bir şey yapıp onun üzerini örtmek için yalan söylememiş ki. Boyu için söylemiş. Bunda o kadar kötü bir şey yok. Boyundan memnun olmayabilir, bu onun elinde olan bir şey değil.
Mutluluklar dilerim 🌸43 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim 😊🌸
Soran1 yılrica ederim iyi bi insansın kalbin temiz her şeyin en iyisini hak ediyosun bu ne ki
- 1 yıl
Güzel sözlerin için teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin 😊🤍
Hoşuna gittiyse önemli olan o ama bu onun işine gelmeyen şeylerde sana yalan söyleyeceğinin habercisi. Sana yalan söylenmesine tamam dersen nasıl görüneceğini bir düşün. Deseydin ki boyu şu ve çok hoşlandım, devam et ne olmuş ki derdim ama bu koşullarda ben olsam bitirirdim.
00 Yorumla
Ben niye çocuğa acıdım ya, üzüldüm işte bilmiyorum. Oysa yalan söylediği için kızmamız lazım ama..
03 Yorumla
Soran1 yıldimi bende de aynı şey oldu kıyamadım hiç
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Kendin 1.40 falan değilsen soğumalısın.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yıldevam edin siz de o zaman..
10 Yorumla Muhtemelen bizim küçük enişte durumu kompleks yapmış ömrünce. 4 ay buluşmaktan kaçınmasının sebebi de gerçeği söyleyecek cesaret bulamaması olmuş; 'henüz erken' olayı bahane. Beğendiğim bir kadın beni istediğini söylediğinde üstümü başımı düzeltip arabama biniyorum.
'Elini tutmaktan öteye gitmem' mevzusuna gelince...
Birinci ihtimal; ilk buluşma için hala kendine güvenmiyor, senin duygularının değişeceğinden korkuyor olabilir.
İkinci ihtimal; cinsel bir problemi vardır belki.
Üçüncü ve en kötü ihtimal ise; belki 1.35 falandır, alıştıra alıştıra söylüyordur (:
19 Yorumla
Soran1 yıl4 ay buluşma meselesinde bahane aramadı ilk ben dedim erken buluşmayalım ilk önce tanıyalım birbirimizi iyice dedim ona da mantıklı geldi fikrim olur dedi anlaştık aramızda cinsellik konusunda da çekingen utangaç biri sadece cinsellikte değil çocuk hayatı boyunca 1 kere kız eli bile tutmamış direkt cinsellik ona zor gelir mantıken boydan fotoğraflarını gördüm 1.60larda duruyo baktım iyice her açıdan fotoğrafı vardı
Soran1 yılcinsel bi problemi falan yok bana bu zamana kadarki tek yalanı boy mevzusu oldu zaten ilk zamanlar da şüpheleniyodum ben sürekli senden kısa olsam napardın gibisinden sorular soruyodu onun da içi rahat değildi yalan söylemesinden dolayı
Soran1 yılve evet boy konusunda takıntılı çok kafasına takıyo özgüveni yok
Soran1 yılçocuk temiz yüzlü yüzünü görsen tamam bu iyi biri dersin bu zamana kadar bana ne saygısızlığı oldu ne de herhangi bişeyi bi ufak konuda yalanı oldu diye silip atmam onu yargılamam
- 1 yıl
Güzel kardeşim... Onun cinsellik konusunda çekingen, utangaç olduğunu söylüyorsun fakat yüzü dahil çıplak fotoğrafını gördüğünü belirtiyorsun. Ben bu iki durumu birbiriyle örtüştüremiyorum kafamda...
Ayrıca onun cinsel bir problemi olup olmadığını bilemezsin. Daha önce eline kız eli değmemiş madem, bir tecrübesi olmadığı muhakkak. Bu durumda bir erkeğin ne yapacağını bilmemezlikle, heyecanla cinsel ilişkiye hazır olamayacağını sen biliyor musun? Peki erkeklerin ilk tecrübede 15-20 saniyede ve hatta daha kısa sürede nihayete erdiklerini biliyor musun? Peki ya düzenli cinsel ilişkiye girme imkanı bulunmayan, sağ eliyle dost hayatı yaşayan erkeklerin bir zaman sonra sadece bu yöntemle ereksiyon ve ejekulasyona ulaşabildiklerini biliyor musun?
Sanırım bilmiyorsun...
Konuyu, tüm yorumları ve senin cevaplarını dikkatlice okudum. Senin için yaptım bunu... Ne olur darılma ama, yalnızca duymak istediklerine kapıların açık gibi. Herkesin senin fikrini desteklemesini isteyen bir hal gözlemledim sanki...
Hayat senin, kararlar da öyle. Sevdiğin yahut yaşın gereği sevdiğini sandığın çocuğun kısa boylu olması elbette bir kusur değil. Fakat burada farklı yanlışlar ve yanlış yaşanmışlıklar var bence.
Yine de dedim ya; hayat senin. - 1 yıl
demek istediğimi söylemişsiniz belki daha da kısa o en fazla 155 dir yine atmış ben sana söyleyeyim cüce yani kabul edip etmemek senin elinde iyi düşün derim degmez kimse için ve karakter diyoruz ama inan ki oda yok onda
Soran1 yıl@mtsuzkadın sen neyine kudurdun bu kadar her yoruma yanıt yazmışsın sanane seviyorum olurum evlenirim de çocuk da yaparım sana giren çıkan ne boydan fotoğraflarını gördüm çocuğun her açıdan fotoğrafları var aksine 1.65 civarı duruyo 1.55 olsa 3 cmnin yalanını niye söylesin hangi mantıkla yazıyosun bunu anlamıyorum karakter konusuna gelicek olursam onu tanıyan benim boyunu sordum çocuğa ilk tanıştığımızda ne desin çekinmiş yalan söylemiş işte 1.58 bi erkek olarak dünyaya gel de göriyim seni empati kurarsın o zaman 1.70li erkekler bile 1.85 im diye yalan atıyo kompleks yapıp. karakteri iyi biri beni mutlu ediyo bi saygısızlığı olmadı ben buna bakarım boya değil
Kanka soğumaman falan içindeki sevginin saflığını gösteriyor. Fakat önden söyleyeyim; Dışarıdan çok tepki alacaksın, özellikle yakın arkadaşlarından.
O yüzden bunları kaldıramayacaksan. Sen bana yalan söyledin, diye bahane edip ayrıl. Boyunu bahane etmemiş olursun.
Ama sonradan ayrılırsan bahane olmayacağı için boyundan ötürü ayrıldığını anlar bu da onu ekstra kötü etkiler.
Boy onun elinde olan bir şey değil evet fakat insanlar bunu anlayacak kapasitede de değiller. Senin sorun etmemen okay fakat eğer tepkileri kaldıramayacaksan önden ayrılığın yolunu yap derim.
Ayrıca 4 ayda nasıl hiç buluşamadınız 4 saatlik mesafeye?
15 Yorumla
Soran1 yıltepkileri kaldırırım ben sevgime odaklıyım tamamen seviyosam benim için bitmiştir yakın arkadaşlarım dalga geçerse kızar sustururum hiç bişey olmaz 4 saatlik mesafeye buluşmama sebebimiz daha erken olduğunu düşünüyoduk birbirimizi iyice tanıyıp öyle buluşmak istiyoruz 1 aya buluşuruz zaten ben cinsellik olarak onu çok istiyorum arzuluyorum ama o ilerde pişman olmandan korkuyorum diyo bana istiyorum ama olmaz diyo nasıl ikna edebilirim kucağına otursam dayanabilir mi öpsem birden
Soran1 yıleminim tabiki sevdiğim için arzuluyorum zaten kimseyi arzulamamıştım daha önce
- 1 yıl
Dayanma mevzusu adamına bağlı. Evlenmeden yapmak istemiyorsa yaptıramazsın. Benim hatun gelip böyle yapsa tutar, havaya kaldırır yan tarafa geri oturduğu yere bırakırım, uslu dur bakiyim derim KŞLSDAKŞSFJAFASF
Haa kafasında şüphe varsa olabilir mi be sankii gibisinden, biraz zorlarsan kırılır yaparsınız.
1 yıl🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
yani öyle bir anlatım tarzın verki adeta sanki 19 yaşında olunca çok bir bokk oluyormuş gibi lanse etmişsin ulan budala gerrizekalı kız bu profilimi istersen kapattır ssikimde bile değil
ama şunu bilmeni istiyorum onuda biraz bioloji birazda hayat tecrübesine sahip olasın diye bilmeni istiyorum yani sanki 19 yaşında erkek baya bir yaprak olmuşta 16 yaşında erkekle arada çok bir fark varmış gibi yansıtmışsın olayı
erkek 35 yaşından önce olgunlaşmaz boş işlere vakit ayırmayın öyle vaktiniz yok sizin helede bokk yıkayacak vaktiniz hiç yok13 Yorumla- 1 yıl
@gökahmetoğlu07 son 1 saat 🤷♂️ gökhanmeteoglu saygılar dilerim,,,
- 1 yıl
😆😆 bence çok haklısın 👍🏻
- 1 yıl
teşekkür ederim mavi melek 🙏🥳
1 yılTek bir. Gercek. Onu. Seviyorsaniz. Vede. O bu. Sevgiyi. Hakediyorsa. Onu. Birakmayin. Boy posun onemi. Yok. Onemli. Olan 1- O sizi. Gozleriyle. Dimdirek. Bakarak. Gozlerini. Sizden. Ayirmadan Cok. Dikkatle. Dinliyor mu? Uzgun. Oldugunuz. Zaman sizin derdinizi. Gozlerinize. Dimdik. Oynatmadan. Bakarak. Dinliyor mu? Mutlu. Gununuzde. Sizin mutlu gozlerinize. Dimdirek. Bakarak. Dinliyor mu? Eger. Mutlu. Ve. Mutsuz. Aninizda. Sizi. Bu sekilde. Dinliyorsa. " Kesinlikle. Birakmayin Onu". Cunku. ". Erkek. Sevgisi. Testinden. Gecmistir. Eger sizi. Dinlerken gozleriyle dimdik size bakarak dinliyorsa. Hersey. Bitmistir. Sevin. Onu❤️
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılHayır ayrılma, kalbin çok saf ve temiz belli, sen onun kalbini sevmişsin o yüzden boyunu sorun etmiyorsun, seviyorsan böyle de devam et ne olucak yani olsun işte boyu kısa, çok sorun ediyorsa o boy uzatma ameliyatları var 2 ameliyatla 20 cm kadar uzatmak mümkün
010 Yorumla
Soran1 yılçok haklısın ben sorun etmiyorum da kendisi çok ediyo ben ne olursa olsun çok seviyorum onu dış görünüşüyle ilgili hiç bişey soğutamaz beni o boy uzatma ameliyatları riskli değil mi
- 1 yıl
Riskli olabilir ama doktora danışmak gerekli, kessinlikle sorun edilmemeli bu
- 1 yıl
canım yol yakınken ayrıl komplekleri seni delirtecek sonra sen başlayacaksın yanıma yakışmayan biriyle neden evlendim diye bırak o da kısalarla evlensin ya da bekar kalır o yüksek ihtimal evlenmiyor bu tipler hastalığı da vardır onun
- 1 yıl
Nickinden belli. 😏
Soran1 yıl@mtsuzkadın hastalığı yok normal sağlıklı biri saçma sapan konuşmayı bırak bu düşüncelerle mutsuz olman çok normal insanları da dahil etme mutsuzluğuna negatif düşüncelerine
Soran1 yıl@mtsuzkadın sırf boyu kısa diye niye evlenmesin pardon da bu zamana kadar 3 tane sevgilisi oldu 19 yaşında şu an. her şey boy değil ben de bana karşı olan yaklaşımına kibarlığına saygılı oluşuna tatlı oluşuna düştüm mesela ilk başta. şuanda da hoşlantının ilerisini hissediyorum çok seviyorum onu beraber her vakit geçirişimizde mutlu hissediyorum kimsenin yanında böyle huzurlu hissetmemiştim
- 1 yıl
Sen iyi misin! Boy uzatma ameliyatı nerede yapılmış dünyada? @isabella181919
- 1 yıl
İstersen daha fazla atarım. 😏
Soran1 yıl@MBlackiron türkiyede de yapanlar var bi adam 1.66yken 1.76 olmuştu
- Aşk İlişkileri konusunda 316 cevap paylaştı.
1 yılBu boy saçmalığı bir tek bizim ülkede var. Kafanız uyuşuyor ise, kendini onunla mutlu hissediyor isen, çevrenin ne dediğine önem verme. Kafanda da kurmamalısın. He beni koruya bilir mi falan düşünüyor isen. Koruya bilir. Pısırık olan bir erkek söz konusu sevdiği kadın olunca aslan a dönüşür. Sen en iyisi bir şans ver çocuğa.
03 Yorumla
Soran1 yılo kadar güzel bi yorum yapmışsın ki insanlar anlamıyo işte dalga geçiyolar
- 1 yıl
boş ver sen onları. Bak toreira ile devrim özkan çifti mesela. Kadın adamla mutlu. Milletin dediğine göre yaşamaya çalışırsan işin içinden çıkamazsın.
Soran1 yılteşekkür ederim içimi rahatlattın
1 yılOha yani birbirinizi 5 ay görmeden nasıl sevgili oldununuz ben 1.80 boylu olduğum halde birkaç kız bana kısasın demişti bunları görünce yok artık dedim bir de o erkek beyaz yalan söylemiş garibim napsın kısa boy kaderinde varmış en sonunda hayatına kadın alabilmek için bu şartı koymuş aranızda çok büyük bi fark yoksa devam et huyu suyu iyise seviyorsa seni dewamkee
00 Yorumla
1 yılaçıkçası olgun bir kişi değil boyundan hoşlanmıyor ve bunu gizledi. olabilir yargılayamayız boy kilo vs seçebildiğimiz özelliklerimiz değil. ama olgun biri olsaydı kendini bu boyda kabul eder ve gururla arkasında dururdu. olayın boy olmadığını bilirdi.
ne erkekler tanıdım boyu yok kilosu yok ama kendine olan güveni tavan kişiliği ağır basıyor görünüş geri planda kalıyor.00 Yorumla
1 yılBoydan dolayı soğumazsın ama yalan söylemesinden dolayı güveni kırılır ya insanın. Bilmiyorum benim olsa eskisi kadar güvenemezdim. Başka hangi konularda yalan söyledi acaba, ben kimi seviyorum bilmiyorum, ya sevdiğim diğer özellikleri de yalansa, sırf bana kendini sevdirmek için bambaşka bi kişilik yarattıysa diye düşünceler aklımı kurcalar durur ilişkiye devam edemem şahsen. Seni bu durum rahatsız etmiyosa sorun yokkk, devammm
01 Yorumla- 1 yıl
Herkes boy konusuna yorum yapmış, kimse yalan söylemiş olmasına takılmamış ne garip... Herkes yalan dolanla yürüyen ilişki seviyo ama kısa boylu erkek sevmiyo :d Yalanla başlayan bi ilişki, ne kadar sağlam olabilir? Lütfen boyunu değil bunu düşün.
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. 158im ben 160ım demiyorum iyi sallamış o da😂
Benimde bir arkadaşım vardı sosyal medyadan bir gün buluşalım diye anlaştık bir geldi benle aynı boyda hiç bozmadım nasılsa arkadaşız diye ama yalan söylediği için de muhabbeti kıstım. 😂Sen birde sevgili olmuşsun 😂😂😂01 Yorumlaboy onun elinde değil.. yalan konuşmamak onun elinde ama.. Şu an onu anlamak yerine kendini düşün istersen.. olsun nevarki yazik kendini uzun hissetmek istemiş dediğin o masumca iyi niyetli gibi gelen yalan birgun boynuna dolana bilir
bunca yaşta öğrendiğim şeylerden biride kendince yorumlamamak.00 Yorumla
1 yıl158 erkek mi varmış be sogumadiysan devam et yüz yüze gelince zaten soguyacaksin ilerde çocuk yapmak isteyince soguyacaksin şimdi olmasa bile elbet soğuma olacak öyle birinin yanında kendini kadın gibi hissedecegini düşünmüyorum
111 Yorumla
Soran1 yılhayır hayal edebiliyorum yanımda nasıl durcağını gram soğumuyorum ben biliyorum kendimi dış görünüşle ilgili hiç bişeyden soğumam ne boyu ne de tipi hepsi önemsiz benim için
- 1 yıl
Seni hiçbir şeyden koruyamayacak birini ne kadar sevebilirsin acaba görmek istiyorum
- 1 yıl
çocukla alakası nedir cücemi olur çocuklar ihtimali var
- 1 yıl
Cüce olur çocuklar da
Soran1 yılannesinin boyu 1.53 babasının boyu 1.75 ablası var onun da boyu 1.65 kendisi nasıl 1.58 oldu anlamadım ayrıca çocuklarımızın kısa boylu olup olmıcağı umrumda değil ben seviyorum sevgilimi çocuklarımı da severim
Soran1 yılhiç bişeyden koruyamıcağını nerden biliyosun boyu 1.85 olup pısırık olan çok erkek gördüm inan bu boyla alakalı değil
- 1 yıl
Cesareti olsa ne yapacak biri çıkıp vursa ölecek çocuk ayrıca çocuklarınız kısa boylu olunca ilerde çocuklarınızın ne diyeceklerini düşünüyorsun kız olursa çok umursamaz muhtemelen ama erkek olunca keşke beni yapmasaydiniz demicek mi
Soran1 yılya bi yürü git uğraşamam senle seviyorum kardeşim kudurma sende boy var da ne oldu sevenin bile yoktur önemli olan olgun bi kafaya sahip olup karakterli olmak git şu düşüncelerini değiştir düzgün bi insan ol
- 1 yıl
Aynen seversin skjsksk
Soran1 yılbu erkeklerdeki kıskançlığı çözemiyorum cidden
- 1 yıl
Kıskanmak mı ben geleceğini kurtarıyorum
Bir erkek olarak 1.58 bayağı kısaymış.
Ama sevdikten sonra bunun bir önemi yok.
Onunla konuşurken, onun yanındayken kendini mutlu ve güvende hissediyorsan asıl önemli olan şey budur.
Zamanla boyuna da alışırsın.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 467 cevap paylaştı.
1 yılGeçmiş olsun ne diyeyim sana daha yeni tanışmadayken boydan sallıyorsa beraber olunca kim bilir hangi konularda sallar, erkek dediğin Mart delikanlı olacak içi de bir dışı da daha şimdiden böyle atıp tutuyorsa ilerisini düşünmek istemiyorum
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 994 cevap paylaştı.
1 yılBir insan neden böyle bir şey için yalan söyler ki? Hadi 2 cm yukarı çekip 1.60'a yuvarlarsın anlarım da 12 cm de yuvarlamazsın be. O bildiğin bodoslama olmuş
05 Yorumla- 1 yıl
@SivisPacemParabellum adam yuvarlamamış kat çıkmış bi tsne daha
- 1 yıl
@bıktımnickfikrimyok Fark edilmeyeceğini mi düşünmüş acaba :D
Soran1 yılbelki onu kabul etmem konuşmam diye öyle bi yalan söyledi tam tanımıyodu sonuçta beni
- 1 yıl
Soğumadığını söylüyorsun, eğer senin açından bir sorun yoksa görmezden gelebilirsin. Boyuyla barışık değil belli ki
Soran1 yılgörmezden geldim zaten affettim hemen
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılGüzel seviyorsun bence sevgini kaybetme ayrılma.
10 Yorumla
1 yılboyu önemli değil derdim ama sen uzun bir kadınsın ailen ya da çevren dahi yadırgayacaktır ve kompleksi olduğu da belli ki sana yalan söylemiş bunu bir düşün derim çünkü kompleksi insan her şeyi takacaktır daha sonra da zor işin bırak sen daha iyilerine layıksın
11 Yorumla- 1 yıl
senin boyun kaç
1 yılOlabilir. Belki cekinmistir iyi yapmissin. Soğuma tabiiki, boyuna ne bakıyorsun sen yahu. 😂🤷
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Seviyorsan hala sorun değil. Sorun yalan söylemesi. Yüzyüze görüşünce hislerinde azalma oldu mu peki
19 Yorumla
Soran1 yılyüzyüze hiç buluşmadık ki ama hayal edince yanımda soğumuyorum hiç
Soran1 yılbide ben onu çok arzuluyorum cinsellik olarak ama o diyo ki ilk buluşmada olmaz seni öpemem bile sadece elinden tutarım en fazla dedi ilerde benden pişman olabilceğin şeyler isteme belki pişman olursun dedi
Soran1 yılben dayanamam kucağına otururum hemen kesin
Soran1 yıltamam teşekkürler
Soran1 yıl@SaintLéon evet bende öyle düşünüyorum pat diye 1.58im demesi onu korkuttu yalan söyledi bence çoğu kişi bu durumda olsa sanaldan konuştuğu birine 1.58 im diyemezdi eminim
Oysa bi erkeğin boyunun kaç olduğunu omuzlarından bile fark edersin omuz genişliğinden nasıl anlamadın tuhaf.. Seviyorsan devam et bence
05 Yorumla
Soran1 yılsana şöyle diyim bana boydan fotoğraflar da atıyodu ama 1.68-170 duruyodu öyle 1.58 olcak gibi kısa durmuyo ve omuzları da geniş görsen sen de kısa demezsin o kadar tekrar attı ama yok ben buna 1.58 demezdim en en az 1.65 duruyo
- 1 yıl
ne kadar önemli boyu mesela örnek veriyorum 2 metre boyu var ne anlam ifade ediyor
- 1 yıl
uzun ya da kısayı sormuyorum diyorum ki adamın boyu 2 metre bunun kadına katkısı nedir
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yılYüzyüze görüşmeden nasıl sevgili olunuyor ya çok saçma 😄 arkadaş kısaymış ama senin boy kaç? Boylar uyuyorsa takma ama yalan söylemesi haneye eksi puan yazar
00 Yorumla
1 yılKalbinde bir soğuma varsa senin iş olmaz ponçik Ayrıca Doğru da değil zaten bu erkeğin boyu uzun olmalı kadından
01 Yorumla
Soran1 yılsoğumadım seviyorum gram soğumadım
Onun elinde değil ama yalan dememeliydi. Hem seviyorsan boyu sorun etmezsin ama soğumak olur çünkü zihninde oluşan imaj ona yönelikti. Ben 185 im bu arada ahahhah neyse
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 584 cevap paylaştı.
1 yılSorun bence boyu değil yalan söyleyebilmesi. Bi yerde böyle şeylerde bile yalan varsa ben soğurum ya. En başında söylesin doğruyu söylesin ki güven oluşsun.
00 Yorumla Yorumlarda dalga geçmeyin boy onun elinde değil demişsin ama yalan söylememek onun elinde seni kandırmak için başka ne yalanlar söylemiş acaba
20 YorumlaBoy onun elinde değil, ama dil onun kontrolünde, yalan söylemeyebilirdi
14 Yorumla
Soran1 yılyalan konusunda zaten ilk başta kızdım ona sonra kıyamadım
Soran1 yılcocuğun fotoğrafını atiyim mi
1 yılYalan söylemis ztn korkma ben gelecekten geliyom siz evlenmiceksiniz
01 Yorumla
Soran1 yılevlenmek istiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılKesin büyük konuşmuşsundur Allah da alsana 190 lık erkek demiştir ugraş uğraşabilirsen şimdi : )
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
1 yılAleti de kısadır şimdi onun, bas tekmeyi gitsin 😂😂
02 Yorumla
Soran1 yılaleti 16 cm
- 1 yıl
Boyu hakkında yalan söyleyen aleti hakkında da yalan söylemiştir 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
u 1 yıl00 Yorumla
1 yılEğer 150 değilsen ayrıl knka. Velisiymiş gibi dolaşma yanında
03 Yorumla
Soran1 yıl1.65 im umrumda değil nasıl durduğu seviyorum onu
- 1 yıl
Ne diyim. Ben 170’im arkadasım 163 ama inanılmaz boy farkımız var
Soran1 yılevet bizim aramızda da var zaten bariz
1 yılyalan söylemesi kendiyle barışık olmadığını gösteriyor ama bence seviyorsan, güveniyorsan bunun için ayrılma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl1.58 erkek için baya kısa ya. Sonuçta değiştiremeyeceği ve elinde olmayan bir özelliği ama şöyle 180-190cm erkek varken ne bileyim. Keşke herkes istediği boyda olabilseydi
01 Yorumla
Soran1 yılkeşke öyle olsaydı
1 yılSanaldan sevgili bulmaktan vazgeçin artık. Bence terketmelisin. Daha başlamadan yalan söyleyen hep söyler.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılAyrılma ama yaşı küçük daha gelişme ihtimali var azda olsa. Mutlaka mutlaka endokrinoloji bölümüne acil gitmeli. Hormonel sıkıntılar olabilir gelişimsel problemi var gibi
06 Yorumla
Soran1 yılyok hayır tamamen sağlıklı biri hormonlarına baktırmış
Cevap sahibi1 yılÖyle olması biraz imkansız balım sana yalan söylüyordur. 19 yaşında erkek 1.58 boyundaysa en iyi ihtimalle troidlerinde sorun vardır
Soran1 yılbilmiyorum fotoğraflarda en az 1.65 duruyo 1.58 biri çok kısa durmaz mı kafam çok karıştı omuzları da geniş kısa bi erkek direkt dikkat çeker diye düşünüyorum yüzünü çekse bile omuzlardan anlaşılır anlamadım valla ben
Cevap sahibi1 yılYa sen onu kırmadan doktora gitmesini rica et. Seviyorsan da ayrılma. 190 şeref yoksunu olmasından iyidir
Soran1 yıltamam öyle yapıyım teşekkür ederim 💕
Cevap sahibi1 yılRica ederim balım 💙
Gizli Üye(25-29)1 yılKendini erkeğe sevgili 😍 cinsel 👱👐👩 partner yapmışsın kısa diye korkma isterse cüce olsun sen dört ayak üstünde durduktan sonra erkek cüce olsa bile arkanda iş görür 🙂🙃😊
00 Yorumla
1 yılbaska bi yerden 12 cm fazlası varsa telafi edebilir belki
016 Yorumla
Soran1 yılşeyi 16 cm
- 1 yıl
olmadi bak daha tanisırken yalanla baslamis zaten ilerde bikac yalanını daha yakalarsın sogursun
o 16 da yalandir belki boyda %7 yalan söylemis oransal ilerlersek 16 degil 14,8 olma ihtimali yuksek bilgin olsun
Soran1 yılyok ya yüzüyle birlikte attı baktım iyice inceledim kalın bide
- 1 yıl
fotoya pek güvenme diyeyim filtresi photoshop u derken kadınlar daha iyi biliyor ama 16 benim işimi görür dersen başkada yalani yok diyorsan anlaşıyorsanız sıkıntı yapma ben bazen anlaşamıyorum mesela iliskilerim bittikten sonra bile fb olarak devam etmek isteyenler oldu ama anlasamadiktan sonra bi mantıgı yok
Soran1 yılo kadar da yapmaz evet işimi görür max 16 istiyorum zaten biz anlaşıyoruz büyük bi uyum var aramızda
Soran1 yılonunla sanaldan sxxting yapınca çok ıslanıyorum şelale gibi akıyo resmen normal mi
- 1 yıl
tamam o zaman ama dedigim gibi kronik yalan varsa sorun yasarsın ama uyum var diyorsan sorun etme ama sanaldan etkilenmek reelde de ayni olacak diye beklentini yüksek tutma
Soran1 yılreelde daha mı farklı oluyo
- 1 yıl
birde neden max 16 istiyorsun paylasirsan sevinirim ya cünku bende 19,6 bazen cok seviyorlar benzen hic istemiyorlar bunu anlamiyorum
- 1 yıl
evet sanalda kisi kendi eliyle devam ediyor ama reelde sıcakli farki darlik/genislik islaklık falan fark ettigi icin sanalda 20 dk dir max sure mesela ama reelde 3-5 dk olabiliyor
Soran1 yılfazlasının canımı acıtcağını düşünüyorum korkuyorum ben o yüzden
Soran1 yılbide hiç yapmadım daha önce çok büyük olmaması daha iyi benim açımdan
- 1 yıl
anladım cevap için tesekkurler
- 1 yıl
ilerde 16 yetmeyecek ama bilgin olsun 🤣🤣🤣😈
Soran1 yılo bana her türlü yeter her gün her dk yapsak doymam
- 1 yıl
senin gibi doyumsuz birine denk gelmek isterdim yaa ah ulan ah
Bence ilk buluşmayı günlük evde yapın. Romantik bir masa kur ona. Sonra kendini iyi bir teslim et.
05 Yorumla
Soran1 yılbence de öyle yapıyım
Soran1 yılgöğğslerimi atıyorum ona eriyo kalıyo öylece

👇🏻
00 Yorumla
1 yılBoy uzatma ameliyatı var. 12-14 cm e kadar uzatılabiliyor diz kısmından
04 Yorumla
Soran1 yılriskli değil mi o ameliyat
- 1 yıl
Tabi her ameliyat gibi riski vardır
Soran1 yılo zaman böyle bişeyi önermem ona
- 1 yıl
Zaten böyle bir ameliyatın varlığından sağır sultan bile haberdar. Belki kendide istemez o riske girmeyi. Üstelik aşırı maliyetli
Aşk İlişkileri konusunda 567 cevap paylaştı. Iyıde bır ınsan boyuyla alakalı neden yalan söyler? Garip
01 Yorumla
Soran1 yıl1.58 çok kısa olduğu için çekinmiştir
Ya ben boyuna laf etmem de yalan soylemek nedir y
01 Yorumla
Soran1 yılyalan söylemesine bende kızdım sonra kıyamadım
1 yılBence bu aşka bir engel değildir seviyorsan eğer devam et
02 Yorumla
Soran1 yılhaklısınız
- 1 yıl
😊😊😊
- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
1 yılBen olsam yalan söylediği için konuşmayı bitirirdim
10 Yorumla Basit bir sey icin yalan soyluyorsa guvenilmez zaten
10 YorumlaGüvenin olmadığı yerde sadakat ve saygı da olmaz onlarda olmadı mı sevgi de olmaz
10 YorumlaBoyunu bile saklayan kim bilir dağa neler saklar 😅
12 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılabi yalan sölenirde 2 cm 3 cm denir 12 santım nedir :)
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılCebinde veya çantana koyar gezdirirsin, nolmuş ki? :) Şaka bir yana da insanın boyu değil huyudur bence önemli olan.
12 Yorumla
Soran1 yılbence de bende öyle düşünüyorum mutluyum onunla
Cevap sahibi1 yılGerisini dert etmek anlamsız bu durumda
- Aşk İlişkileri konusunda 449 cevap paylaştı.
1 yıl1.70 boyun normal kabul edildiğini ilk defa gördüm. Standartlar değişti de haberim mi yok?
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Pardon da 4 aydır 1.58i 1.70 sanmissin simdi mi itiraz ediyosun?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. evet büyük yanlış dürüst olmak gerek soğumadıysan güzel.. bunu sorun etmezsen devam et
00 Yorumla
1 yılSeviyorsan neyi soruyosun? Millete sakız edip sonra dalga geçmeyin demene ne demeli? Amaç?
01 Yorumla- 1 yıl
Amaç gündem olma 😉 Ama sorun yok, sonuçta eğleniyoruz.. 🤓
Gizli Üye(18-24)1 yıl"Cinsellik olarak onu çok istiyorum arzuluyorum ama o ilerde pişman olmandan korkuyorum diyo bana istiyorum ama olmaz diyo nasıl ikna edebilirim kucağına otursam dayanabilir mi "
Neden kucağına oturmak istiyorsun ki? Sen dört ayak üstünde dur yer alması da arkanda dursun öyle olunca yer cücesi seni cinsel 👱👐👩 partner olarak çok güzel kullanır
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 523 cevap paylaştı. Yav boş ver yoluna bak gitsin. Yaşın küçük salla...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ben ona derim biraz daha küçülde cebime gir otomatikmen soğursun zaten.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 886 cevap paylaştı.
1 yılNe olursa olsun ilk dakkada yalan söylemiş.
Bu güven zedeler.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılBoyunun kusa olması önemli değil ama yalan söylemesi çok sinir bozucu.
00 Yorumla - Devamını Gör (124)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 