Flörtümle kahvaltıya gıttık hesabı bana kıtlemeye kalktı buz gibi sogudum Şu an açıklamayı okur musunuz bı?

Bu 3. buluşmamız. kahvaltıya getırdı benı onun bıldıgı ıstedıgı bır mekana geldik. kahvaltıyıda sen ısmarlarsın artık dedı gülümseyerek ve bunu kasaya gelınce söyledi. kasıyer tutarı söyledi , flörtüm de hadi okut kartını dedı.. o an hesabımda o kadar bakiye yoktu yoksa asla mınnet etmezdım ona ! Bende dedımkı sen öde ben sana atarım ıbanına dedım. o kadar gözümden düştü kı anlatamam.. tamam bende çalışan bırıym ama ne olursa olsun kasada bıanda öyle demesı doğru mu sızce
Flörtümle kahvaltıya gıttık hesabı bana kıtlemeye kalktı buz gibi sogudum Şu an açıklamayı okur musunuz bı?
Cevapla