Biz bu erkekle sosyal medya üzerinden tanistik, 3 saat yol yapti beni görmek icin
Ona dedim ben ciddi bir iliski istiyorum, birsey bekliyorsan benden hic o yolu yapma, oda ben bunu bilerek geliyorum yanina dedi
neyse bulusma baya iyi gecti, beni bi daha görmek istedigini söyledi, yazdi zaten direk
Biz devam yazistik, bulusma günü ayarladik yine. O sirada aksamlari 2-3 saat telefonda konusuyoruz.
Konu ordan burdan derken cinsellige geldi ve ben hic öyle bisey yasamadigimi ve evlilikten önce düsünmedigimi söyledim
Aradan bir kac gün gecti ve ben bu cocukta farklilik hissetim, bozuntuya vermedim, bulusmayi da erteledi
O kendini geri cekince bende cektim, arkadaslarla disari ciktim. Bana yazdi, ben 2 saat sonra geri dönüs yapmayinca yine yazdi hersey yolunda mi diye, yani hala ilgili ama mesafeli
Dün ben ona direk telefonda sordum niye böyle soguksun diye, oda bana dedi ki böyle bir iliski hic yasamamis ( cinsellik olmayan), onun icin önemliymis cinsellik, saygi duyuyormus ama kafasi karisikmis falan filan, 1-2 hafta düsünmeye ihtiyaci varmis, bana ama normal yazacakmis ertesi günü
bende dedim sen bilirsin, isteyen her seye ayak uyduruyor. Yazmana gerek yok, bende yazmicam. Aksamlari telefonlasmaya da gerek yok dedim
Bu sonra dedi moralim bozuldu, kendime kiziyorum. Kapaticam telefonu dedi
Iyi geceler dedim ve bende kapattim
Ben simdi ne yapcam? Nasil davrancam? Hic birsey anlamadim, baya moralim bozuldu. Yazmam asla, yazarsa da baya gec yazicam ve mesafeli olmayi düsünüyorum.
Cok kirginim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer