Yardiminiza gercekten ihtiyacim var, ne yapicam nasil davrancam?

Biz bu erkekle sosyal medya üzerinden tanistik, 3 saat yol yapti beni görmek icin

Ona dedim ben ciddi bir iliski istiyorum, birsey bekliyorsan benden hic o yolu yapma, oda ben bunu bilerek geliyorum yanina dedi

neyse bulusma baya iyi gecti, beni bi daha görmek istedigini söyledi, yazdi zaten direk

Biz devam yazistik, bulusma günü ayarladik yine. O sirada aksamlari 2-3 saat telefonda konusuyoruz.

Konu ordan burdan derken cinsellige geldi ve ben hic öyle bisey yasamadigimi ve evlilikten önce düsünmedigimi söyledim

Aradan bir kac gün gecti ve ben bu cocukta farklilik hissetim, bozuntuya vermedim, bulusmayi da erteledi

O kendini geri cekince bende cektim, arkadaslarla disari ciktim. Bana yazdi, ben 2 saat sonra geri dönüs yapmayinca yine yazdi hersey yolunda mi diye, yani hala ilgili ama mesafeli

Dün ben ona direk telefonda sordum niye böyle soguksun diye, oda bana dedi ki böyle bir iliski hic yasamamis ( cinsellik olmayan), onun icin önemliymis cinsellik, saygi duyuyormus ama kafasi karisikmis falan filan, 1-2 hafta düsünmeye ihtiyaci varmis, bana ama normal yazacakmis ertesi günü

bende dedim sen bilirsin, isteyen her seye ayak uyduruyor. Yazmana gerek yok, bende yazmicam. Aksamlari telefonlasmaya da gerek yok dedim

Bu sonra dedi moralim bozuldu, kendime kiziyorum. Kapaticam telefonu dedi

Iyi geceler dedim ve bende kapattim

Ben simdi ne yapcam? Nasil davrancam? Hic birsey anlamadim, baya moralim bozuldu. Yazmam asla, yazarsa da baya gec yazicam ve mesafeli olmayi düsünüyorum.

Cok kirginim

Yardiminiza gercekten ihtiyacim var, ne yapicam nasil davrancam?
Cevapla