Eski sevgilimin kuzeniyle yazişiyorum, sizce yaptığım doğru mu?

Evet onun kuzeniyle yazışıyorum. iyi biri, bana bi yanlışı olmadı ama ümitlenmesin diye ne resmimi attım ne sesli konustum ne de buluştum. Arkadaş olarak görüyorum çünkü bi duygum da yok bilmiyorum bana yanlış geliyor yine de yazışmak. acaba abartıyor muyum? kuzenine bi şans vermeli miyim?

Eski sevgilimin kuzeniyle yazişiyorum, sizce yaptığım doğru mu?
Cevapla