Bence Fenerbahçeli insanları seçin. Bu kadar çileye rağmen takımını terk etmeyen insan size karşı da sadık olur 😊

Bence Fenerbahçeli insanları seçin. Bu kadar çileye rağmen takımını terk etmeyen insan size karşı da sadık olur 😊

Futbol maçlarını izlerim hatta Beşiktaş taraftarı yok ama kişilerin tuttuğu takım veya bundan dolayı seçmek doğru bir yaklaşım olmaz siyaset futbol üzerine insan seçimleri doğru bulmak Yeter ki fikirlerimizde birbirimize saygı duruşunda bulunalım.
Bu zamana kadar tanıştığım eş dost kim varsa hep zıt takımdaydı. Çocukluk arkadaşım G. Saraylı, bu beni irite etmiyor çünkü birbirimizle didişmek için bir sebep kalıyor. Velhasıl kelam sevdiklerim önceliklidir, tuttuğu takım değil. (Fenerbahçeliyim)
fenerli olması önemli
Neden
Zerre umrumda değil
Cevap
36Cevap
önemsizdir
ben galatasaraylıyım ama yalan yok en güzel kızlar fenerbahçeli kızlardır ve sevgililerim hep fenerbahçeliydi
Rakip takımdan olması hoşuma gider, maçta hırsa giderim...
Biz takımı güzel günler içinde sevmedik tarihinde düşmana karşı dik duran Fenerbahçe ve Beşiktaştır zaten bizim sevdamız kupalara değil tarihe dayanır
Fanatik olmasın da ne oluyorsa olsun.
Ben takım tutmam futbolla da alakam yoktur genel olarak, uğraşamam bunun fanatikliğiyle aw
Takım tutmuyorum ve umurumda olmaz. Benle maç falan izlemek istemesin de.
Adın haklı falan mı kızz
Fenerbahçeli olacak işte o kadar 😹💛💙🧿
Amedsporlu değilse problem olmaz. Her takımı tutabilir.
Hayır değil, futbola önem vermiyorum, merakımda yok
Evet tüm sülalemiz Galatasaraylı, Fenerbahçeliler giremez :))
Zerre umurumda değil yani hiç merak edip sormam bile
Biz o taraftarları da biliyoruz boş stadda maç oynadılar kaç kere taraftara göre seveceksen
1:ANKARAGÜCÜ 💛💙
2:BURSASPOR 💚🤍
3:ESKİŞEHİRSPOR ❤️🖤
4:KOCAELİSPOR
Bunları seveni sevin
hayır bir özelliği yok
ben onu seve seve Galatasaraylı yaparım :)
Devamlı mutluluk istiyorsanız Galatasaray li seçin hayatta kaybetmezsiniz 😊😊😊
Ben beşiktaşlıyım o isterse fenerli olsun fark etmez
Önemli değil farklı takımı tutuyor diye sevdiğinden vazgeçer mi insan be
Önemli. Galatasaraylı olmalı. Fenerli birini teselli edemem.
Çok önemli değil sonuçta Beşiktaşlı olacağı için sonuç önemli
Önemli değil takım tutmuyorum ben
Hayir degil tabi ki :))
hiç önemli değil
Ulan karılar maçtan ne anlar
Tabiiki önemli. Barcelona tutacak neyi tutacak. 😂
Önemli şarttır Galatasaray taraftarı olmalı
Önemsiz ben onu kendi tuttuğum takımlı yaparım😊
Takım tutmayan erkek ister misin
Dalga geçme ya bende fenerliyim
Önemsiz
Türkiye ligi umrumda olmadığı için değil
Benim takımı tutsun yeter
Ben cimbomlu seçeyim, başarı ideali olsun...
Bir şey sorabilir miyim
Başakşehirliyim GS li olsun isterim
önemli değil
Benim. takimimi. tutsun
Önemli değil
Asla bı önemi yok
FENERBAHÇE aşktır
hayır değil
Galatasaray
Umrumda değil
Hayır değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?