Ben Türkiye’nin sayılı okullarında okuyorum. Ortaokul mezunu arkadaşım çıkma teklifi etti. Saçma değil mi?

Allahım ya davul bile dengi dengine. Benim Bilkent’te okuduğumu bildiği hâlde ısrarla takip istekleri, mesajlar… Yani bir de yakışıklı olsa😡 küçümsemek için söylemiyorum ama yaşlı 80 yaşındaki teyzelerimiz dedelerimiz bile açıktan lise bitiriyor. Genç yaşında sen yat bir de derece öğrencisine âşık ol. Saçmalık. Kafayı yiyorum ya. Sizce de saçmalık değil mi?

Ben Türkiye’nin sayılı okullarında okuyorum. Ortaokul mezunu arkadaşım çıkma teklifi etti. Saçma değil mi?
Cevapla