16 yaşında birinin sevgilisi olmadıysa hiç mi olmayacak anlamına geliyor?

Ben evliyim ama kardeşim evli değil yaşı 18 16 yaşında hiç kız arkadaş yapmamıştı
Şuana kadar hiç sevgilisi olmadı
Kafayı yemek üzere iki de bir bana manita bul deyim duruyor
Ben şunu diyorum 16 yaşında sevgilsii olmayan birdaha olmazmı
16 yaşında birinin sevgilisi olmadıysa hiç mi olmayacak anlamına geliyor?
Cevapla