Eski sevgilim hayatında ilerliyor çok mutlu ben ise çok kötü hisediyorum gerçekten psikolojim bozuluyor benim?

Manipulasyonlar aşağılamalar filan beni sömürdü resmen karakterimi eritti hayatımın içine etti çok şeytan bir tipdi

Tipi de yok öyle yakışıklı biri de değil

Ama o mutlu ben mutsuzum hayatımdan memnun değilim

Nasıl mutlu olabilirim hala canım yanıyor onun mutlu pozlarını görünce

Eski sevgilim hayatında ilerliyor çok mutlu ben ise çok kötü hisediyorum gerçekten psikolojim bozuluyor benim?
Cevapla