
Diğer bi soru; sevdiğiniz kişileri çok fazla kıskanmak bir hastalık mıdır?

Diğer bi soru; sevdiğiniz kişileri çok fazla kıskanmak bir hastalık mıdır?
Sevdiğim kişinin geçmişi, onun kim olduğunu anlamam için önemli, ama geçmişin bizi tanımlamasına izin vermek yerine, birlikte inşa ettiğimiz anlar daha önemli. Geçmiş, elbette ki bir kişinin deneyimlerinden, hatalarından ve büyümesinden izler taşır, ama ben daha çok onun şu anki haline ve gelecekte birlikte yapacağımız yolculuğa odaklanırım. Geçmiş, ilişkideki dinamikleri etkileyebilir, ancak sevdiğimiz kişiyi geçmişine göre değil, bugünkü haliyle ve geleceğe yönelik umutlarıyla seviyoruz. Bu yüzden, geçmişin beni etkilemesi çok fazla olmaz; önemli olan, birlikte geçirdiğimiz zaman ve birbirimize duyduğumuz güven.
Önemlidir😅 Birisini önceden çok sevmiş biriyle gelecek hayal etmek istemem. Benim yoksa kendim gibi birini bulmak isterim. Çünkü sevgililiği yaşamayan insanlar birçok duyguyu birbirinde tadar. Neden ben başkasının anılarıyla yaşayayım ki saçma.
Önemli tabi ben kendim nasıl temiz kaldıysam aynısını karşı taraftanda bekliyorum hakkım bu ayrıca bu yaştan sonra ağır hasarlı bir erko ile uğraşamam
İğrenç ve kirli bir geçmişi yoksa kimsenin geçmişini kurcalamıyorum. Benimle birlikte olduğu ana taşımadığı sürece sorun oluşturmaz. Geçmişten izler taşıyarak benimle devam ediyorsa, o bende bir çok soru işareti oluşturur. O soruların cevabını vermek zorunda kalır.
Geçmişten sıyrılamayan günü tamamen yaşayamaz. Hem kendine hem de yanındakine zarar verir. Akıllı ve mantıklı insanlar, yeni birine başladığında hepsini komple geride bırakır.
hımm hayatımın her alanında akıl ve mantığımla hareket eden biriyim zaten ama konu sevdiğim kişi (ler) olunca kendimi kontrol edemiyorum. Sizce anormal bişey mi bu?
Anormal davranıyorsun diyemeyiz fakat kişinin geçmişi seni ilgilendirmeyen bir konu. Eğer onun geçmişini geçemiyorsan, ondan vazgeçmelisin. Ya da tam tersi.
Hep sonu vazgeçmeyle bitiyor zaten, karşıdakine zarar verip yormamak için. Teşekkür ederim cevabınız için 💐
Rica ederim..
Cevap
14Cevap
geçmişe bakmam ben
Eğer yüzkızartıcı bir geçmisi yoksa pek kurcalamam ya da bir kaç defa sorup konuyu kapatırım
Fotoğrafa çok güldüm Merkeli ve eşini nasılda kıskanmış kim bilir içinden neler geçiriyordur 😄
hxhxhxy
Ben çok kıskancım bununla başa çıkamıyorum seviyorsam kiskanirim.
Geçmişi önemli benim için herkes dengiyle
aynıyız senle ya *-*
Ayy evettt
Geçmişine önem veririm, bu yalnız ve direkt cinsellik olarak düşünülmesin. Sevdiğin kişiler çok fazla kıskanmak hem öz güven eksikliğidir hem de takıntılı kişiliğe işarettir.
kesinlikle onemlidir. sahiplenicilik seviyesini asan ve kisitlamaya giren her turlu kıskançlık hastaliktir
Sormuyorum bunları hiç ama gelecekte sorun yaratacak kişilerle uğraşmak istemem
Benim için sadece onun ne kadar etkilendiği kısmı önemlidir, gerisi beni bağlamaz 😅
Önemli benim için hayatıma dahil ediyorum sÖnuçta
Bazen önemli olabilir ama geçmiş geçmişse kalmistir
Önemli ve çok etkiler özellikle kaç sevgilisi olduğu neden ayrıldığı. Sevgilileri ile neler yaptığı
Önemli
Gerektiği kadar etkiler
Aşırısı hastalıktır
Kesinlikle önemli evet bazı şeyler gelinebilir ama bir sınır da olmalı
önemlidir kıskançlığın fazlası da zarar
Sormam genelde
Çok değil aslında benim gibi olsun yeterli
cook onemli. ne sebeple iliskisi bitmis mesela
Çok kıskançlık zorlar zamanla
Çok önemlidir
Gorsel cok komik ahahahah 😂😂
niye herkes ona gülüyor bxhxbx mevzu o değill soruya cevap ver
Gecmisi cok onemli degil esc olmadiktan sonra , diger soru ise sevdigin insani bi zahmet kiskan kizlar icin soyluyorum erkekler pek kiskanmayabilir
erkekler niye kıskanmasın ki kıskananlar da var işte
karaktere gore degisir
Evet önemlidir sorarım bilmek isterim
Kötüyse önemli
Önemli değildir diyen gawattır.
Önemli değil
Önemli evet
Evet önemli
Önemlidir tabi
Yani evet
Önemli tabiki
Önemli. Çok etkiler.
bana yaz bebeğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?