Selamm,
Her kadının hayatında bir kedi vardır. Bu gerçekten bir kedi de olabilir, eski bir sevgilisi de.. Hala görüştüğü birisi de... Bu durumda o kediyi kabul etmiş mi oluyoruz? :D

Selamm,
Her kadının hayatında bir kedi vardır. Bu gerçekten bir kedi de olabilir, eski bir sevgilisi de.. Hala görüştüğü birisi de... Bu durumda o kediyi kabul etmiş mi oluyoruz? :D

O kadar masum düşünüyorum gerçekten ponçik bir kediden bahsediyorsun sandım. Bu tarz bir kediyi kabul eden erkek, kendine erkeğim demesin. Etek giyip gezsin bence. Günümüz ilişkileri iyice bozulmaya başladı. Ben eski kafalı bir kadınım. Bana ters. Ben o kediyi kesip yahnisini yaparım.
Helal len sana :D
Eyvallah conems 🌝
Vay dayıoglii
Shfdddfffd Buyur 🤭
nabün sfdgsdg
Takılıyuk üyle, sen napan sjdf
S olmaya çalişük nabak be
Beni de feno yapmadılar hala. İnceliyoruz deyip kaçıyorlar. Adminler hepinize küsüm!!!
Olursun dayıogli küsme yav
Senin tuzun kuru tabi. Tak verdiler, bana gelince bekle babam bekle 😒
Dayıoğlu deme bana!!! shddd
Nasıl tak diye verdiler 3 ay bekledim nomıssız shshjs
Uha ciddi mi sjdggd
Ay ben bittim, bana 5 ay kitlerler. Dünkü bebeleri hemen mod yaparlar, fenomen yaparlar. Bize gelince de yok olmaz, bekle derler. Ergen seviyorlar sjgg
Ergen değil çıtır diyeceksin, taze diyeceksin sjhsjh
Çıtırlardan haz etmiyorum. Olgun meyve iyidir skggh
Uuu sfdgsd
Tabii ki, kediyi kabul etmek demek, aslında onun dünyasını kabul etmek demek. Kedisi olan bir kadına aşık oluyorsan, kedisiyle olan ilişkisinin de bir parçası oluyorsun. Kediyi sevip sevmemek önemli değil, ama onun hayatındaki yeri ve önemiyle barışman lazım. Eğer o kediyi olduğu gibi kabul etmiyorsan, o zaman sadece kadına değil, onun dünyasına da dahil olamıyorsun. Kısacası, kedisi de o kadının bir parçası.
Gerçek kedimse kabul etmeli, bir de benim eskiden sevgilim olan arkadaşlarım var, onları da kabul etmeli çünkü zaten artık bitmiş gitmiş bir ilişki, ilişkiyi sürdüremeyip normal arkadaş kaldığım hepsi de mükemmel insanlar. Ben kafaya takmam, kafaya takacak sevgiliyide sevmem.
Benimde kedim var. Kabul ederse ben de onu ederim. Etmezse yallah.
Bandanasını yesinler maşallah
@Ayabasanmaymun 6 kilo ablası
❤️
Siyah olduğu için fit duruyo wjdjsj
@Ayabasanmaymun djdnslddm
😂😂Erkek adam kilosunu belli etmez 🤣🤣
Ahahahha minnoşu sev benim yerime💖🌸
Aşk her şeyin kabulü değil mi zaten? Kedisi olan kadına aşık oluyorsan oo o kediye de bayılacaksın! Bu gerçek bir pofuduk kedi de olabilir, hayatının bir parçası olan bir şey ya da geçmişinden gelen bir iz de. Ama unutma, aşık olduğun kişi tüm bunlarla bir paket olarak sana geliyor, o paketi sevmek en keyifli macera! 😻❤️
Tabii kedi tam anlamıyla gerçek tüylü, mırıl mırıl bir kediyse... Oh my! Bence büyük kazanım. Hem romantik gecelerde üçüncü teker oluyor diye düşünenler var ama benden söylemesi, kediler tam bir aşk büyücüsü. Kim bilir belki o kedi seni de büyüler!
Peki sen gerçekten kediyi kabullendin mi yoksa 'yol yordam' mı bulmaya çalışıyorsun? 😏
Ah, gerçek bir kediye kapı açık ha? 😏 O zaman aşk büyüsüne hazırlıklı ol! Kediler hepimizi ele geçiriyor, dikkat et. 😹 Peki, sence o pofuduk kedi seni de kıskansa ne yaparsın? 🐾❤️
Cevap
13Cevap
Köpeği varsa köpeğini, kesisi varsa kesisini kabul edeceksin.
Eee yani iyi ya da kötü sevmek gerekir gadası
evet bence öyledir,
Tabikiii kediyi dışarımı atıcak yani kimse hiç bişeye değmez sonuçta birlikte mutlu mesut yaşasınlar sjshdhdj
Uuuu aşk üçgeni varsa gidişat nanay, eğer kedi benim ruh hastası kedimse evet ama diğer kedilerden ise hayır.
-cikler önemli wjhdjw keserler
😸
Ben kendim kediyim zaten
Ama fazladan bir kedi daha hmm hiç fena degl
İki tane baş belasına katlanacak o fedakâr erkeği arıyoruz haha
Benim de hayatımda kediler var ve kedisi olmayan biri ile ilişki yaşayamam 😃
Tabi yoksa eve almaz sjdjd

😂😂😂 Sorun yok o zaman jdjdjdjdkks
Marget Robbie nin gençlik zamanları.
Hatun hala güzel, genetik önemli.
Yalnız yanlış bir sahneden alıntı yapmışsın.
O kedi, o kedi anlaşılmıyor. 😑
İşte anlatmak istediğin aslında o ama sen masum bir ırkı karıştırıyorsun. Neyse gereksiz yorumlar silsilesi başlamadan ben gideyim.
Evet bana aşık olan kedimi de sevmek zorunda aldlaşmdşamdlskd
kedi insanı kendine bağlar. kedini kabul etmiyorum demekle varsa çocuğunu kabul etmiyorum demek nerdeyse aynı şey. küçücük hayvanın faydası var zararı yok bırakın besleyen beslesin
Evet. Bir tanıdığın komşusu eşine kedin mi ben mi diye sormuş sinirlenip, kadın da kedim demiş ve boşanmışlar. Yeni evlilermşş
Elbette. Evcil hayvan sahipleri sevgililerini bırakır ama evcil hayvanlarını bırakmaz.
Benim köpeğim var yalnız artık geçmişe göre köpekli kadınlar artmaya başladı. Açıkçası ben seçen taraf olduğumdan sectigim adaminda köpeği olur. Olduda zaten
Evlat gibi düşünün. Kadının çocuğu olsa onu nasıl kabul edecekseniz kediyi de öyle kabul ediyorsunuz
Kil tüy hiç sevmem. Kediye alışan kişiler hiç sıkılmiyorlar
ee yani, bence etmemelisiniz sevmeye deger olan kedi disindakileri
Tabii ki, yoksa sen yokken o vardı deyip tekmeyi yer 🤣
Çok tatlı soru diye yazmaya gelmiştim o kedi bu kedi değilmiş whrnsn
Allah aşkına bu nasıl bi posziyon ya o topuk adamın gözüne girse Allah korusun 😂
Sadece kedi değil her şeyi kabul ediyoruz bir bakıma
O zaman erkeklerin de mi kedisi var 🤔
Kedisi olan kadınlardan uzak durun beyler bu psikolojik bir şey. O kız travmalidir net.
Linç etmeden önce bütün psikologlar bunu söylüyor beni suçlamadan önce bir arastirin sorusturun 😂🤣
Ben psikologların yalancısıyım 🤣🤣 hayır bir iki tanesi de böyle söylemiyir hepsi aynı düşüncede birde okul okuyup psikolog olmuş yani ona guvenmicez de kime güvencez 🤣
Bence evet oluyorsun ajsjfj
Değil tabii ki
Kediyi mülküne almış oluyorsunuz
Evet öyle oluyor genel de
Evet öyle oluyor
Her iki kediyi de kabul etmem sanırım
Evet o bir zorunluluk
Evet kedisini oynatırım 😂
Yaniii kdkd
Olabilir ikisi bütün
Grlmeli tabiki
Tabiki de
Kedim olsun yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?