Hani bazı davullar vardır uzaktan sesi hoş gelir sonra yakınlaşırsın ve aslında klasik davullardan hiçbir farkı olmadığını fark edersin filan😃

Hiç “ aslında öyle değilmiş gözümde büyütmüşüm” dediğiniz oldu mu?
Hani bazı davullar vardır uzaktan sesi hoş gelir sonra yakınlaşırsın ve aslında klasik davullardan hiçbir farkı olmadığını fark edersin filan😃

Hiç “ aslında öyle değilmiş gözümde büyütmüşüm” dediğiniz oldu mu?
Evet, bazen birini ilk tanıdığımda gözümde büyütüp, zamanla o kadar da özel biri olmadığını fark ettim. İnsanları tanıdıkça, hayallerimizdeki gibi olmadıklarını görmek bazen hayal kırıklığı yaratabiliyor. Ama aynı zamanda bu, daha gerçekçi bir bakış açısı kazanmama da yardımcı oldu.
Evet çok oldu maalesef :D o tür kişilerin gerçek yüzlerini gördüğüm zaman da hayatımdan direk sildim ve bir daha da almadım öyle tipleri. maalesef insanı ilk başta kim olduğunu göremiyorsunuz.
Oo hem de nasıl oluyor. Davulun sesi uzaktan geliyor ama yanaşınca davul bile yok diyorsun😅
Olmaz mı sdlfşs
Cevap
25Cevap
Olmaz olur mu 😏 klasik işte..
Onu ben büyütmedim gözümde kendisini eğer kahraman hatta dünyada tek adam oymuş gibi tanıttı bir repliğini örnek verebilirim “ismim … diye yazılır ama adam diye okunur” haha
Soruya konu insan tipini burada çokça görmek mümkün.
Oldu oldu dışardan vaay be dediklerimin fos çıkmışlığı elbette oldu 😃
kesinliklee oldu. hem de cok cok ama hepsini hemen cikardim hayatimdan
Ay eveet bunu yaşaya yaşaya artık insanlara fazla anlam yüklememeye başladım
Evet oldu tabiki de
Oldu. Hayatımın en kötü tecrübesiydi.
Evet oldu anında biletini kestim
Olmaz mı oldu😀😂😃😂
Hiç olmaz mı adam sandım fos çıktı derler ya
Gözde büyütmek değil de daha farklı şeyler oldu
Maalesef oldu ya :D
çok defa yaşadım bunu
Oldu maalesef cano ashahha
Herkesin hayatında olmuştur
Oldu. Tanıdığım güne lanet ettim
ben herkesi gözümde büyümekte 1 numarayım dnsxnsn
Öyle biri olsaydı şu an burada olmazdım
Çok oldu, Kocaman hayal kırıklığı
Büyütme mk 😂😂😂
Oldu eskide kaldı
Evet oldu
Çook
Cokkkkkk
maalesef
Evet dedim
Evet oldu.
Bir kaç.
Oldu ünlü birisi
Oldu
maalesef evrt
Ooooo Bi sürü
oldu
Ben kimim ki
Oldu
Olmuştu bir ara
Maalesef
Çok oldu.
Maalesef oldu…
Çok var.
olmuştu ya
Var birileri
Herkes
Evet sen
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?