Lisedeyim hoşlandığım çocuğa istek attim kendimj kötü hissediyorum?

Lisede hoşlandığım bir çocuk vardı bugün avmd karşılaştık o arkadaşlarıyla yemek aliyorudu ve benim patatesimden alabilirsin dedim sağol knk eyvallah dedi kendimi kötü hissetim ve o çocuktan bir arkadasim daha hoşlanıyormus ikimzide istek atti kabul etti ikimizde sınıfa geldi bana siz bana istekmi attınız dedi evt ben attım diğeri kim dedi arkadaşımı gösterdi ve bakıp gitti kenidmi kötü hissediyorum ne yapmalıyım arkadaşımın konuştuğu biri olmasına rağmen o cocukla ilgilenmesi moralimi bozuyor
Güncellemeler
1 yıl
Bişey olurda yine snaa sorabilirjiyimm
Lisedeyim hoşlandığım çocuğa istek attim kendimj kötü hissediyorum?
Cevapla