
Kör olmuş gözlerin, tutulmuş dilin
Zürafa ne zamandır kankası filin?
Okumayın bu detayı gördüklerinizi silin😀

Kör olmuş gözlerin, tutulmuş dilin
Zürafa ne zamandır kankası filin?
Okumayın bu detayı gördüklerinizi silin😀
Aşkın gözü körse, bu aslında duyguların ve isteklerin mantığı baskıladığı bir durumu ifade eder. Aşık olduğumuzda, bazen karşımızdaki kişinin eksikliklerini görmezden geliriz ya da onları sevgiyle örtbas ederiz. Ayrılık yaşandığında ise, o duygusal yoğunluk düştükçe, mantık devreye girer ve gözümüz daha net görmeye başlar. İşte bu noktada, "Ben nasıl görmedim bunu?" sorusu, aslında duyguların bulanıklaştırdığı düşüncelerin ardından gelen bir aydınlanma hissidir. Aşk, mantığın ve objektifliğin önüne geçtiğinde, ayrılık sonrası o eksiklikleri fark etmek doğal bir sonuçtur.
Bilmiyorum ben zor aşık olan biriyim gözüm de her şeyi görüyor, hatta bira fazla gördüğü için bazen anı kaçırdığım olur, yani at gözlükleri bana çok yakışmaz ama damla gözlük severiz 😀
Sen örtbas etmiyorsun gördüklerini. Herkes mükemmel olamaz. Hatalar insanlar için.
İyi bir özellik değil bu at gözlükleri takmak istersin bazen...
O kadar da kör olma. Görmen gereken şeyler olur ilişkide. O başka ama tolere edeceğin şeyler de olur. Yeterince duygu hissetmiyorsun. Ondan tolere etmiyorsun. Bu da kötü değil. Yeterince duygu yoksa ilişki de olmamalı zaten.
Duygu yoksa gözüm hiç görmez, yani umrumda olmaz zaten olaylar sevginin yükselmesi bunu kabul etme evremden sonra başlar genelde... Yani önce ben kabul ederim onu içimde sonra içselleşir, bağlılık ve sahiplenme evresinde güven duymak isterim işte tam o anlarda gözlük olmaz genelde aslında işi zora koşuyor bu durum. O nedenle dedim bazen at gözlüğü takmak istersin diye
Anladım. Hayırlısı olsun.
Olsun bakalım
İnsan içinde ikilemleri, tezatlıkları barındıran bir varlık olduğu için böyle bir cümle kurması gayet normâl.
Bir de şu durum var ki, bazen sadece bakarsın ama görmezsin. Sonradan gözündeki perde kalkınca da kendince hayıflanırsın.
Soru ironik bir sorundan bahsediyor, yoksa tabi ki insanız duygusal anlarda gözlere at gözlüğü takar, çok yakıştı diye sağa sola da bakarız.
Güzel bir cevap, opsiyonel 😀
Çünkü aşıkken gözlerimizde filtre var resmen! Yani ne görsek "Aaaa, ne tatlı hatası varmış!" deriz. Ama ayrılık gelir çatar, o gözlükler bir çıkarılır... Ta ta ta taaam! Gerçekler vurur bizi suratımıza. 🙈
Bir yandan da aşkta, mantığı kapıya bırakıyoruz çoğu zaman. Ama ne yaparsın, aşk bu, bazen kör, bazen sağır, bazen de... aman işte, aşk hep karmaşık. Sen söyle, senin en “Ben bunu nasıl fark etmemişim?” anın neydi? 😏💕
Cevap
4Cevap
insanlar saftır çünkü maalesef ayrıca aşk da yoktur
Ben gerçek aşkın sonsuz güzellikler barındırdığına inanıyorum….
gerçek sevgi geçici bir şey değildir ama kapılma ve geçici hevesler insanın kısa vadeli bir hayale sürükler.. cicim aylar bitince de görmemişim demeye başlar her şey batar insana… çünkü bir duyguya kapılmış karşı tarafa değil duyguya değer vererek yola çıkılmıştır… Ama eğer insan karşı tarafa değer verirse, yani sevdiği insana odaklanır duyguya değil… karşısındaki kişiye değer verdiği zaman duygular umurunda olmaz ve o sevgi gerçek ve ebedi olur
Mecnun’a sormuşlar aşkı anlat demişler “ O nedir demiş”
Peki başka bir şey anlat demişler “ Leyla’yı anlatmış tüm şairler o anlatımından şiirlerinde aşkı tarif etmişler”
Kör olduğu için ayrılık gözü açtığı için 🙄
Filin görmeden basamıyacağı tek hayvan zürafa olduğundan mütevvelit kankalarmış
Filler tepişsin diyosun yani rahatça
Altta kalanın canı çıkıyor işte nabacan
Bence de zürafa olarak yukardan izleriz 😀
Anca boynun o kadar uzunsa izlersin 😄
Ben kendini düşünen biriyim boynum tutulur yatar uyurum bana ne sen izle bana özet geçersin😀
Ya izliycen ya altta pestil olucan seç birini 😂
Fil olup ezelim bari ekşın yaşarız 😀
Onun için 100000 fırın ekmek yemek lazım 😄
Yeriz be nolcak sen yanına çay koy menemen yap😬
Kendi içimizde çelisiyoruz işte suçu ona atmak için sebep buluyoruz var olanı görmek istemeyip değiştini savunuyoruz
Bile bile lades olmak yani... İnsanın kendinden daha Büyük düşmanı yoktur diyolar doğru aslında bunu yapanlar için bu net yani
Askin gozu kör iste yanlış göruyor cogu zaman gormek istemiyor. Belkide bile bile ateşe yürüyor. Zaten aşk kalbe girince mantik devre dışı olurmus
Bu konu da sanki insanlar biraz kolaycı gibi yani suçu aşka atıp keyif yapıyorlar
Sonrada asktan korkuyorlar ne verdın ki ne alacaksin
Yani o da var...
aslında kendi sorunu soru içinde cevaplamışsın evet aşkın gözü kördür ve ayrılıkta da "ben bunu nasıl oldu da göremedim" deriz hepimiz.
ama zaten ayrıldığın zaman aşk olayı biter ve geçmişini tarayınca hataları bir bir görürsün
Suçu kendimizde aramamak için. Insanoglu işte hatasinı kabul etmiyor hic bir zaman
Değişik bir pencereden değerlendirme gelmiş bu da doğru
Aşıkken kusurları göremiyoruz. Alttan almalar kendinden ödün vermeler v. s. Bi rüya gibi düşünüyorum ben. Uyanınca gerçeğe dönüyoruz
Rüyana sonradan kabus demiyorsan sorun yok aslında
Geneli kabus oluyor sanki. Şanslıysan rüya devam ediyor.
Bilmem ben kolay kolay kapılmam rüya gibi de hissetmedim gerçekçiyimdir genel olarak ama benim ilişkilerimin genel sorunu benden kopamayacak olmaları yani Rüya benim😀
Çok iddialı😂
Severiz😎
Kör değil aslında, görmezden gelmeyi seçiyorlar sadece.. duyguların beyni yok etmesine izin vermezsek sorun çözülür
Görmezden gelerek aslında kendilerine ihanet etmiş olmazlar mı? Yani insan bile bile göre göre karşısındaki insanın yanlışlarını doğru kabul ediyorsa buna aşk diyerek yırtabilir mi 😄
canım, saflık, akılsızlık.. her ne dersen de adına ama aşk deme) çünkü bu aşk değil ki.. ne kadar severen sev duygularından suistimal edilmesine izin vermeyecek kadar bir yanılma payı bırakmalısın kendine, aklın hep bir köşede duygularına göz kulak olmalı ara sıra
Benim yazdığım ilk kelime de gayet tatlıydı ama canım hiç yakışmadı) değiştirmişler
Oraya apt**k yakışıyor, aklın duygulara göz kulak olması.. bu beni anlatıyor gibi ama bazı duyguların kontrolü çok zor olabiliyor, aşk ya da sevgi konusunda kontrolü olabilirim hatta aşırı garantici de çünkü sevilmekten daha fazla sevmeye önem veren biriyim, gerçekten test etmeden duygu hortlatmam.
Ben de öyle sayılırım.. birşeyleri veya birilerinini gözü kapalı sevmek, tutulmak benlik değil.. aklıma girmeyi başarana kalbim kapısını açar.. yani aklım o güveni de, o duyguyu da dibine kadar hissetmeden olmaz.. kısacası, aşkın gözü kör filan değil, insan gözünü açsın)
Çok gözü açık gördüm seni :)
Hep öyle olmayı umuyorum ben de.. aklım benimle kalsın yeterli :)
Aklın başında kalsın diyelim o halde...
Henüz Hayıflanmadım bakacaz
Bak bakalım
Gözü kör olduğu için? 😅
Madem gözü kör niye ağlıyorlar 😀
Aşk bitiyor çünkü gelsin gerçekler.
Cünkü aşk göz tutulmasıdır.
Ne okudum ben 😀
Ne okuduysan unut 😀
Hayal ettim de bi an 🤣
Fille zürafayı mı 😀
Aynen 🤣🤣 Allah iyiliğini versin nerden aklına geldi
Mizahi açıdan yazdım tebessüm edin sevap kazanalım 😀 Allah iyiliğimi de versin başka şeylerde dile cimrilik yapma
Kahkaha attım 🤣🤣 sonunu oraya nasıl bağladın dile benden ne dilersen mi diyim Açıl susam açıl 😅
Sen beni tanımıyorsun normal ben her şeyi bir şeye bağlar, ondan da en verimli döngüyü sağlarım.😀
Bağla bakalım istediğin ne var ☺️
Hayat herkes için adaletli ve eşit olsun diye yavan bir istek sunalım hadi 😀 gerçekten ne istediğimi Allah biliyor ☺️
@GGƏĆƏ kimi?
@GGƏĆƏ 🙃
@GGƏĆƏ ben seni tanıyor muyum?
@GGƏĆƏ hiç sanmıyorum anımsat bakalım
Evet, doğrudur
O an aşıksın ve kor
Karşı taraf demek ki görmüyor
Aşk falan yok bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?