Aşkın gözü körse, neden her ayrılıkta 'Ben nasıl görmedim bunu?' diye hayıflanıyoruz?

Aşkın gözü körse, neden her ayrılıkta Ben nasıl görmedim bunu? diye hayıflanıyoruz?

Kör olmuş gözlerin, tutulmuş dilin

Zürafa ne zamandır kankası filin?

Okumayın bu detayı gördüklerinizi silin😀

Aşkın gözü körse, neden her ayrılıkta 'Ben nasıl görmedim bunu?' diye hayıflanıyoruz?
Cevapla