Eski sevgilim beni normal erkek arkadaşlarımla gördü ve bana erkeklerle gezmeye devam et mesajı atmış?

Normal kankalarımdı normal bi şekilde kız arkadaşım vardı toplam 4 kişiydik sizce neden öyle bi mesaj atma gereği duymuş ve karşılık olarak ne yazmalıyım

Eski sevgilim beni normal erkek arkadaşlarımla gördü ve bana erkeklerle gezmeye devam et mesajı atmış?
Cevapla