Öncelikle herkese merhaba kasımın sonunda bi ilişkim bitmişti 15 gün civarı flört 1.5-2 ayda kavga yapa yapa ayrıla ayrıla flört-sevgili tarzı bi ilişki yaşamıştım ve o vakit kendimi sırf o ilişki için geçmişimden sıyırmaya çalışmıştım o kız ile aramda km farkı olmasın diye aynı yerde yaşamaya falan başlamıştım değer verdiğimi ise en küçücük şeyinde merak edip yanında soluğu aldığım zaman anlamıştım neyse biz bunla en son ayrıldığımız zaman şunları demişti
-Of ben konuşmak felan istemiyorum
-Çok da ciddiyim çok da samimiyim
-Her yerden de çıkıp çıkartacağım
-Sürekli saçma sapan tavırlarını çekemem
Ve birde sevebileceğim birini sevmek istiyorum gibi kelime kullanmıştı bugün uyandığımda anlamsız şekilde aklıma geldi sizce benim bu durumda ne yapmam lazım kafam çok karışık ne hissediyorum ne yapmam gerekiyor bilmiyorum
-Of ben konuşmak felan istemiyorum
-Çok da ciddiyim çok da samimiyim
-Her yerden de çıkıp çıkartacağım
-Sürekli saçma sapan tavırlarını çekemem
Ve birde sevebileceğim birini sevmek istiyorum gibi kelime kullanmıştı bugün uyandığımda anlamsız şekilde aklıma geldi sizce benim bu durumda ne yapmam lazım kafam çok karışık ne hissediyorum ne yapmam gerekiyor bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer