Merhaba kötü biten bir ayrılık sonrası ne yapmam gerekiyor?

Öncelikle herkese merhaba kasımın sonunda bi ilişkim bitmişti 15 gün civarı flört 1.5-2 ayda kavga yapa yapa ayrıla ayrıla flört-sevgili tarzı bi ilişki yaşamıştım ve o vakit kendimi sırf o ilişki için geçmişimden sıyırmaya çalışmıştım o kız ile aramda km farkı olmasın diye aynı yerde yaşamaya falan başlamıştım değer verdiğimi ise en küçücük şeyinde merak edip yanında soluğu aldığım zaman anlamıştım neyse biz bunla en son ayrıldığımız zaman şunları demişti
-Of ben konuşmak felan istemiyorum
-Çok da ciddiyim çok da samimiyim
-Her yerden de çıkıp çıkartacağım
-Sürekli saçma sapan tavırlarını çekemem
Ve birde sevebileceğim birini sevmek istiyorum gibi kelime kullanmıştı bugün uyandığımda anlamsız şekilde aklıma geldi sizce benim bu durumda ne yapmam lazım kafam çok karışık ne hissediyorum ne yapmam gerekiyor bilmiyorum
Merhaba kötü biten bir ayrılık sonrası ne yapmam gerekiyor?
Cevapla