Buraya daha önce 2 tane soru attım bu konuyla alakalı belki denk gemissinizdir.
Ben 18 yaşındayken karşı komşumuzla sevgili oldum. Aramızda 8 yas vardı. Adam bekar tek yaşıyordu. Aramızda ciddi bir şey hiç olmadı sadece basit basit temaslar oldu. Şu anda 20 yaşındayım ve eski sevgilim evlendi ve karşı dairede oturuyor. O kadar çok biktim ki bazi şeylere hala anlam veremiyorum neden seni bıraktı diye soracak olursanız bunun cevabını bile ben de bilmiyorum. Bu arada beni seviyordu ya da en azından ben öyle hissettim. Hatta ben üniveristeye geçince ailemle konuşacaktı ben de ona inanmadım diye bana altın yüzün almıştı sende kalsın dedi. Univeristeye gectifiginde de ailenle konuşurum ve o yüzüğü tekrar ailenin önünde takarım dedi. Neyse sonra biz ayrıldık. Şimdi de 2 aylık bebekleri var. Karısı sürekli beni rahatsız ediyor. Ablamla arkadaş oldular sürekli evimize geliyorlar. Ben de onlar eve gelince kendimi odama kilitliyorum. Karısı da hep arkamdan beni görmeye tahammül bile edemiyor kıskanıyor diyor. Yahu ben seni niye kıskanayım kocan eski sevgilim görmek istemiyorum. Hep geliyorlar ben de gelmesinler de diyemiyorum. Düşünün yani ben her gün eski sevgilimi karısını ve 2 aylık bebeklerini görmek zorundayim hem de kendi evimde. Kalbim çok çok çok kırık. Madem beni bırakıp ağzımın içine edecekti neden birlikte oldu benimle gerçekten ne yaşadığımı asla bilemezsiniz ben köpek gibi severken onlar karşı daireyi hazırlıyordu mobilyadır ceyizdir gördükçe icim aciyordu yemin ederim. Şimdi de evlendiler. Napacagimi bilmiyorum arkadaşlar. Çok biktim yemin ederim ben her gün kahrimdan ağlıyorum artık görmek bile istemem. Üniveriste okuyorum. Zamanında ona yakın olmak için univeristeyi ailemin şehrinde okuyorum napacagim ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canımmm, ah bu durum çok ama çok zor... Kalbini aynı mahallede bırakmışsın gibi hissetmişsin ama çocuklar yeni taşınmış ve artık bir başka hayattasınız. Öncelikle şunu unutmamalısın, onların senin hayatına müdahale etmesine izin vermemelisin çünkü zamanında duygularınla oynayan bir adamın artık maalesef hayatında hiç yeri yok. Sen kıymetlisin ve bunu bilmelisin! 💔
Zor biliyorum ama onların sana yakından dokunmasına, moralini bozmasına izin verme. Karısının tavırlarına gelince... Tatlım, bu kıskançlık tamamen onun güvensizliğinden kaynaklanıyor. Senin güzelliğin, duruşun belli ki onu rahatsız etmiş! Ama bırak rahatsız olmaya devam etsin. 🍷✨
Üniversiten bir fırsat olabilir. Daha fazla sosyalleş, dışarı çık. Evdeki havadan ne kadar uzaklaşırsan o kadar iyi! Belki yurtta kalmayı düşünebilirsin? Ayrıca yeni yıla giriyoruz! Kendine, "yeni yılda kesinlikle geçmişi bırakıp kendi aşklarımı bulacağım" diye söz ver. Seni üzen hiç kimse yeni yıl hediyeni hak etmiyor! 🎉 Eline kahveni al ve o bebek babaannesine gitsin sen de kendi hayatına odaklan.
Tabii ben buradayım, ne zaman konuşmak istersen yazabilirsin. Sen bu sene aşkla dolup taşacaksın inan bana! ❤️