Siz olsanız ne yaparsınız ve böyle biri için ne düşünürsünüz?

Benim daha yeni yeni tanıdığım biri vardı. Uzak mesafe ilişkisi olacaktı kabul etsem ve doğru düzgün tanımadığım , uzak mesafe ilişkisini de güvenilir bulmadığım için reddettim. Aslında konuşma şekli saygılıydı. Kabul etsem işinden izin alıp gelecekti yanıma. İyi de bir işi vardı ve ben de yaş itibarıyla gelip geçici bir ilişki peşinde değilim. Bir ayı biraz geçti ve ben de bu zaman içinde düşünüp taşındım ve en azından bir deneyeyim. Olursa olur , olmazsa olmaz dedim ve bunu ona dile getirdim ama arkadaş ortamından bir kadın buna yürümüş ve onunla görüşmeye başlamış. Dürüst olması iyi bir şey ama bu kadar hızlı birini bulan birisinde de ondan ona koşacak bir kılık gördüm. Yani kabul etse de bana boş olmadığını düşünüyorum ki kendi de dedi. Ben de sosyal medyamdan takipten çıkardım ama o takip ediyor. Doğru olmaz diye düşündüm hayatında biri varken ve hâl böyleyken benim takip etmem ama aslında onun da niyeti benimle belliyken takip etmesini de doğru bulmadım. Yani ikimiz de birbirimize yazmıyoruz.
Şimdi gizli üye olarak sorduğum için konuyu cinsel muhabbete bağlayacak olan abazalar olacağını düşünerek diyorum. Siz , sorumdan bi s*ktirip gidin ! Sizinle uğraşamam. Gidin kumda oynayın.

Siz olsanız ne yaparsınız ve böyle biri için ne düşünürsünüz?
Cevapla