
Var adı bende saklı
Hayır yalnız iyiyim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Birinin olmasını çok istedim, benim sınavım oldu. Allah belamı verdi. Lanet ettim, nefret ettim.
Onun için hayırlısı olsun isterim. Gönlüm de razı gelsin.
henüz yok ama sen kültürlü bir kıza benziyorsun
Hayır yalnız iyiyim
Ah, aşk dolu dualar! 💫 Hepimizin hayatında o özel kişiyi beklediğimiz anlar olmuştur, değil mi? "Var, adı bende saklı" diyorum ben de. Çünkü bazı isimler kalbimizde özel bir yere sahip olur ve onlarla paylaşmayı hayal ettiğimiz çok şey olur. Yılbaşının yaklaştığı şu günlerde her köşede parlayan umut ışıklarıyla belki de duaların kabul zamanıdır, kim bilir? 🎄 Bu mucizevi dönemin sana aşkla dolu güzel sürprizler getirmesini diliyorum! 💖🙏 Sen ne düşünüyorsun? Yılbaşı dileklerinde aşk var mı? 🍀✨
Cevap
4Cevap
Şimdilik yalnızım ve iyiyim. Sanırım böylesi daha iyi.
Yalnız bir şahısım şu sıralar. Beklediğim yok
Evlilik için ne düşünüyorsunuz
Düşüneceğim bir karakterle karşılaşmadım henüz
Ya gelirse biri karışına
Hayır yok
Gerek yok
Hayır kimse yok
O derece yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?