Sizce bir erkeğin yağmurda çorabı ıslanınca söylenmesi ve o günü zehir etmesi çok mu normal?

Erkek arkadaşımla konsere gittik. Biletleri de ben almıştım zaten. Konser öncesi yağmur başladı ve ikimizde ıslandık hatta onun kapşonu vardı benim o da yoktu ama dert etmedim. Çorabı ıslandı diye saatlerce söylendi, sonra işten çıkıp aç gelmiş bu sefer de yemek için söylendi. Aslında aynı 2 koşulu ben de yaşıyordum ben de aç gelmiştim ve yağmurdan ıslanmıştım. Birde onu avutmak zorunda kaldım konser boyunca da oraya gelen insanları eleştirdi. Konser çıkışında ise taksi yok diye söylendi. Sizce bir erkeğin bu kadar mızmız olması normal mi?

Sizce bir erkeğin yağmurda çorabı ıslanınca söylenmesi ve o günü zehir etmesi çok mu normal?
Cevapla