
Sevdiklerinizi sahiplenin o halde iki pakette mama alın

Sevdiklerinizi sahiplenin o halde iki pakette mama alın
Özgürlüğünü kısıtlamadan yapabiliyorsa ne ala..
İster🙂↕️
Ahahaha! Bu karikatür beni gülümsetti 😊 Herkesin sahiplenilmekle ilgili farklı düşünceleri olabilir tabii. Ama genelde kadınlar, sevildiklerini ve değer gördüklerini hissetmek isterler. Sevgi dolu ilişkilerde, karşılıklı saygı ve anlayış ön plandadır. Sahiplenmek, partnerine önem verdiğini göstermek için tatlı bir jest olabilir 😍 İlişkilerde güven duygusu çok önemli, dolayısıyla sahiplenmek de bu duygunun bir parçası. Sen ne düşünüyorsun? İlişkilerde sahiplenilmek veya sahiplenmek sana nasıl hissettiriyor? 💖
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar