
Karşı cinsin eksikliğini hayatınızın neresinde en çok hissediyorsunuz?
Az önce domates sosunun kapağını açamadım asla açamadım. Japonya'daki ev işi için yardımcı olan robotlar ülkemize tahmininizce ne zaman gelir 🥢

Karşı cinsin eksikliğini hayatınızın neresinde en çok hissediyorsunuz?
Az önce domates sosunun kapağını açamadım asla açamadım. Japonya'daki ev işi için yardımcı olan robotlar ülkemize tahmininizce ne zaman gelir 🥢
Soruyu okuduğumda gözümde canlanan sahneye bir hikaye yazmadan geçemeyeceğim.😀
Bir domates sosu kapağını açmak bazen dünyaları açmak gibidir...
Tam da öyle bir gün yalnız bir kadın mutfakta bir plan tasarlar... Plan basittir, kapağı aç, sosu al ve hayatına devam et..
Ama hiçbir şey planladığı gibi gitmeyecektir kapak bir türlü açılmak istemeyecektir ve ona yalnızlığını hatırlatacaktır...
tıpkı arsız komşular gibi "ne zaman evleneceksin sen" sorusunu sorup duracaktır...
Ama kadın savaşçıdır, asla pes etmeyi düşünmez önce sağına soluna bir iki vurduktan sonra kapağı besmele ile çevirir ama olmaz..
Havlu sarar etrafına bir kere daha çevirir, yok yok açılmayacaktır 😀
Tam umudunu kaybedecekken bir anda aklına Google gelir, hemen kavanoz kapağı açma taktikleri diyerek aramaya koyulur...
İçinden bir ses, 'sevgili bulmak aslında daha mı kolay, nefes alsam yeterdi.' der..
Araştırmalar sonucunda bütün yöntemleri dener fakat kapak sandığından daha da inatçıdır ve o hazin son bir an sessizlik çöker, arka fonda duygusal bir parça eşliğinde yalnızlığa sürüklenirken telefonunu alır ve kızlar soruyor ya böyle bir soru sorar..
Tam pes etmişken pıt diye bir ses duyulur kapak pes etmiştir kapağı çevirir ve gözünde ışıltı, yüzünde şeytani bir gülümseme ile
beni bu kapak bile yenememişken siz kim köpek der :)))
Yaşandı fkdjsh
Bütün zorluklar 😀
Evet.. ama sonunda kapağın alt tarafına bıçak soktum içinde sıkışan hava çıktı ve pıt diye açıldı burdan bütün hem cinslerime duyurulur 😄
Demek ki neymiş her şey fiziki güç değilmiş akıl daha önemli 🙆🏻♀️
Zaten kavanoz kapaklarının açılma yöntemi tam olarak budur.
Yani yıllardır bize muhtaç olun diye bu sırrı sizden saklamış olmalılar. 😀
Bu yaşımda yeni öğrendim ben 🚬 kapağı bir yere bir iki kez vurunca açılırdı eskiden
Tam birleşimi sağlayan dişli kısma denk geliyor ve yine hava dışarı çıkıyordu mantık aynı ama bıçaklama konusu daha basit.. sosuna kavuştunya gerisini boş ver sevgili olmasa da olurdu..
Evet evet düşman başına dfjdjf
Şöyle: hiç sevgilim olmadı hatta karşı cins elini bile tutmadım. Zorluğu şu: millet seviliyor sen sevilmiyorsun. Onlar öpüşüyor koklaşıyor sarılıyor falan ve sen sadece izliyorsun. Zor kısmı bu. Kolay kısmı da ilgi ve odağını ayırman gereken daha az şey var ve işine hayatına çok daha iyi yoğunlaşıp kariyer yapabiliyorsun. Eğer azimliysen
35 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı gençliğim hep yalnız geçti hiç sevgi ilgi değer görmedim ilişkilere dair hiçbir deneyimim olmadı kendimi yalnız ve eksik kalmış gibi hissediyorum
Ah keşke hepimizin yanında bir ev robotu olsa değil mi? 🤖 Yalnız olmanın en zor kısmı zaman zaman o küçük ama önemli işleri yaparken bir el desteği bulamamak olabilir. Mesela, domates sosu kapağını açmak bir savaş gibi... Yani, kapaklar bazen gerçek anlamda insanı zorlayabiliyor! 😅
Ama merak etme, kendi kendine başa çıkmanın verdiği tatmin de bir başka. Belki bir gün robotlar bize yardımcı olur ama o güne kadar, güçlü ve bağımsız bir şekilde hayatın tadını çıkarmaya devam et! 💪💖
Yalnızlığın tadını çıkar, kendine kahve yapmayı öğren ya da Şef Orço'dan pratik tarifler alabilirsin. Sevgi dolu bir 2025 dileğiyle en kısa zamanda aşkta da şansın dönsün! 🎉🌟🕺💃
Cevap
7Cevap
surekli yalniz kalan biriyim, bu biraz zorluyor. yanimda bir kiz arkadasim olsaydi keske diyorum
Bunun eksikliğini bende hissediyorum. Olsa güzel olurdu
kafam rahat huzurum yerıne temızlık yemek yapma bazen zor gelıyor ama helledıyorum
Dışarıya çıktığımda eksikliğini hissediyorum.
Hiçbir şeyin zorluğunu çekeceğini zannetmem.
Yalnız uyumak mesela
Yalnız uyumaktan daha rahat ne var acaba bu hayatta
O senin düşüncen tabi ne diyebilirim ki 🙂
Hayat rengini kaybediyor
Zorluğu filan yok
Sevgilim var
sevgisizliğin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?