Ayrılık sonrası birine ihtiyaç duyma, sağlıklı bir destek arayışı mıdır yoksa bağımlılık belirtisi olabir mi?

Ayrılık sonrası birine ihtiyaç duyma, sağlıklı bir destek arayışı mıdır yoksa bağımlılık belirtisi olabir mi?

Yani soruyu daha net şekilde soracak olursam söyle düşünebilirsiniz.

Bir insan her ayrılığın sonunda hemen birilerine ihtiyaç duyuyorsa bu ihtiyacın altında yatan yalnızlık hissi midir yani yalnız kalmaktan korkmak mı yoksa bağımlılık belirtisi olabilir mi?

  • yani bu bağımlılığı c**sel, duygusal, tensel, zihinsel olarak yorulmayabiliriz...

Bir insan 24 saat bile beklemeden yeni ilişkiler kurmak için temeller atmaya başladıysa aslında ortada sağlıksız olan bir düşünce yapısı olabilir mi?

  • Karakterin zaafiyeti tam olarak neyedir?

Sağlıkllı bir insanın bu kadar aceleci olabilir mi?

Peki size göre bunun başlıca nedeni nedir?

İnsanlar neden artık bu kadar aceleci ve bu kadar rahat davranır durumdalar,

  • çağın getirdiği hastalıklardan bir tanesi de sanal tatmin mi acaba?
Ayrılık sonrası birine ihtiyaç duyma, sağlıklı bir destek arayışı mıdır yoksa bağımlılık belirtisi olabir mi?
Cevapla